Clutch - lidt hjælp med at vælge album
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 11-03-06 17:20

Hejsa

Jeg har fået lyttet lidt til bandet Clutch, har lånt et par cd'er "Blast
Tyrant" og "Exodus" som jeg synes er rigtig gode, nu vil jeg så investere
lidt i et par af deres albums. Kan se at man kan få albummet "Impetus" ret
billigt, men da jeg faktisk ikke kender så meget andet til bandet end det
jeg har fra de to album, ved jeg ikke om de er blevet bedre og bedre, eller
var bedre på de gamle, eller de har skiftet stil undervejs osv. Så er der
nogen der kan hjælpe mig hvis jeg kan lide "Blast Tyrant" og "Exodus" kan
jeg så nok også godt lide "Impetus"?

Mvh. Brian

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 12-03-06 21:09

Men der er kun 5 sange på albummet, så vidt jeg ved...

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 12-03-06 21:08

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:4412f8c0$0$27537$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> er der nogen der kan hjælpe mig hvis jeg kan lide "Blast Tyrant" og
> "Exodus" kan jeg så nok også godt lide "Impetus"?

Det ældste Clutch-album jeg har hørt er "Pure Rock Fury", der har en lidt
hårdere lyd og så vidt jeg har forstået har bandet udviklet sig fra at være
et hardcore punkband til en blues-agtig lyd.
Impetus er fra før det album, så du skal nok forvente mere gang i gaden. Men
jeg synes du skal købe det, og hvis du ikke kan lide det, kan det være jeg
vil købe det af dig, kære broder ;)