så er der købt ôhlins for alt for mange pe~
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 11-03-06 14:26

Komplet forgaffel med fjedre tilpasset min vægt og kørestil :
http://www.ohlins.com/mc_fg_43.shtml

Bagdæmper med fjeder tilpasset til mig : http://www.ohlins.com/46prcls.shtml

Pris : ALT for dyrt (24375,-), men vi lever jo kun en gang, og det er betalt
af overarbejdspenge...

Så skulle zx12'eren være klar til mindst en sæson til, og mon så ikke de har
lavet børnesygdommene på den ZZR-1400

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 11-03-06 16:32

Hej Peter

"Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> wrote in
> Komplet forgaffel med fjedre tilpasset min vægt og kørestil :
> http://www.ohlins.com/mc_fg_43.shtml
> Bagdæmper med fjeder tilpasset til mig :
> http://www.ohlins.com/46prcls.shtml

Tilpasset til dig? Betyder det så bladfjedre

PS. Vi i japanerstørrelse må leve med standardfjedre...

--
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 16:49

Hehe jeg faldt lige ned af stolen

PE.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 11-03-06 17:44

ja, du har jo altid været glad for din lighter-gas, Per...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-03-06 16:44

> Komplet forgaffel med fjedre tilpasset min vægt og kørestil :

Hej Peter

Det lyder lækket. Der er godt nok ikke sparet noget. Jeg har selv lige
bestilt nye forgaffelfjedre, så min CRF 450'er gaffel passer på min DR 610.
Der skulle en del hårdere fjedre til.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Molnit

Dato : 11-03-06 16:59

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> [...]
> bestilt nye forgaffelfjedre, så min CRF 450'er gaffel passer på min DR 610.

   Åh,, ekstra stærke aka XXJ modellen ;) oversat til Extra Stor Jyde
fjedre :)

   VH
   Lars Molnit
   Som glæder sig til at prøve den DR ;)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-03-06 21:57

> Åh,, ekstra stærke aka XXJ modellen ;) oversat til Extra Stor Jyde fjedre
> :)

DR'en er jo en del tungere end en CRF 450'er.....

Fra : Armand

Dato : 11-03-06 22:12

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> DR'en er jo en del tungere end en CRF 450'er.....

Ligesom PG Lundmark ikke ligefrem er af Bager-størrelse :-/

--
Armand.

Fra : Molnit

Dato : 12-03-06 09:55

Armand skrev:

> Ligesom PG Lundmark ikke ligefrem er af Bager-størrelse :-/

   Ja, der sgi mere Mand over Bager ;)

   VH
   Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 11-03-06 16:46

Peter Jakobsen skrev:
> [...]
> Pris : ALT for dyrt (24375,-), men vi lever jo kun en gang, og det er

Tjaeh :-/
Det er sådan omtrent samme beløb som folk, der privat-importerer, konstant
brokker sig over at skattevæsenet vil have for at indregistrere en CBR600.
Danskernes nærighed gælder tilsyneladende kun det offentlige :-/

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-03-06 17:21

Armand wrote:

> [...]
> en CBR600.
> Danskernes nærighed gælder tilsyneladende kun det offentlige :-/

Jamen man får jo ikke noget for pengene hos SKAT (føler man). Et
eksempel på skævhederne (OT) :
Min Audi 80 2,3 Avant '92 fik en forløbig afgift i september sidste år
på 52.499,- jeg indsendte en ny forrige uge, men den nåede ikke at
blive klar til jeg ville betale i onsdags - der aftalte vi 51.700,- (det
var hvad jeg havde i pungen). Idag dukkede den nye forhåndsvurdering op
: at betale 57.765,-

--
vh
Torben - der er meget spændt på hvad bilen er steget til når jeg skal

Fra : Morten dahl

Dato : 11-03-06 18:32

> [...]
> brokker sig over at skattevæsenet vil have for at indregistrere en CBR600.
> Danskernes nærighed gælder tilsyneladende kun det offentlige :-/

Nuvel passer beløbene da meget godt med afgiften for en bedaget cbr.

Men sammenlignings grundlaget er da helt hen i vejret, den havde været på
sin plads hvis føromtalte privat importør, efter brok over afgifter valgte
en komplet Öhlins kur til cbr´n..

Nu er det jo ikke det der er tale om, men derimod en mand der kører på et
lidt andet budget, der har valgt at forkæle sin ZX12 (vel omkring 200Kkr i
indkøb) med en lækker undervogn...

Faktum er at selv danmark er inddelt i forskellige indkomstklasser, og at
folk prioterer meget forskelligt..

Peter:

Tillyke, tag nu endelig nogle billeder af monteringen, og ikke mindst det
færdige resultat..

Og kom gerne med konklusion efter en 3-4000 km... kunne være meget sjovt..

-

Morten Dahl

Fra : Mads Stetter

Dato : 12-03-06 08:43

> [...]
> brokker sig over at skattevæsenet vil have for at indregistrere en CBR600.
> Danskernes nærighed gælder tilsyneladende kun det offentlige :-/

Ja, hvordan kan du finde på at smide så mange penge efter fjedre når du bare
kunne have sat dem ind på Armands konto så han kunne putte dem i SKAT!!!!!
(Hva faen er det for en gang hø at fyre af, Armand)

Løftet pegefinger til dig Peter!

MVH Stetter
Som glæder sig til at se billeder af stumperne

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-03-06 18:00

"Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> writes:

> [...]
> af overarbejdspenge...
>
> Så skulle zx12'eren være klar til mindst en sæson til, og mon så ikke de har

Tillykke med det - det skal du nok blive glad for!

Kai, med Öhlins fjedre i std. forgaffel og på udkig efter en bagdæmper
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)