Mit Livs første homo seksuelle oplevelse
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-03-06 14:23

jeg har for tiden den tvilsomme for nøjelse at være indlagt på
Hvidover gastroenterologisk afd. med et profant mave onde/infektion -
nå efter 800 blod prøver var der en læge der fik den ide at jeg skulle
undersøges i tarmen - hvorpå han i førte sig en gummi handske noge
glide creme og kørte en finger i bund i røwen på mig også ellers rundt
og rundt ... jeg har i tidliger debater givet den hingangne skirvbent
og min gode ven trbularouse/peter ( ham den pædofile ) at alle
mennesker på et eller andet plan er multi seksuelle - men jeg må
indrømme efter denne anale stimulans er jeg ern afklaret mand - det er
jeg simpelthend ikke til ... jeg ved at manden skulle have en prosta
kitel der med fordel kan stimuleres ... men jeg må nok indrømme min er
lam !
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Peter

Dato : 11-03-06 14:30

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg simpelthend ikke til ... jeg ved at manden skulle have en prosta
> kitel der med fordel kan stimuleres ... men jeg må nok indrømme min er

Fy for fa..... har du tænkt på at begå hovedrengøring i stedet for at blive
anal-seksuel.

Fra : ThomasB

Dato : 11-03-06 14:54

> [...]
> jeg simpelthend ikke til ... jeg ved at manden skulle have en prosta
> kitel der med fordel kan stimuleres ... men jeg må nok indrømme min er

Hvori består det seksuelle?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-03-06 15:30

On Sat, 11 Mar 2006 14:53:45 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Hvori består det seksuelle?

anal penetrasion

Fra : ThomasB

Dato : 11-03-06 16:24

> anal penetrasion

Jeg kan stadig ikke se noget seksuelt, eller homo-agtigt, i at blive
rektalundersøgt.

Fra : Ulvir

Dato : 12-03-06 00:35

ThomasB wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> Jeg kan stadig ikke se noget seksuelt, eller homo-agtigt, i at blive
> rektalundersøgt.

It's all in the mind, it's all in the mind..

Fra : Henning

Dato : 12-03-06 08:54

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> It's all in the mind, it's all in the mind..

Jeps! Da jeg som 18 årig, blev udsat for en rektalundersøgelse,
følte jeg det som noget i retning af et seksuelt overgreb fra han-
lægens side.

MVH
Henning

Fra : Per Rønne

Dato : 12-03-06 11:38

Henning <h2m@madsen.mail.dk> wrote:

> Jeps! Da jeg som 18 årig, blev udsat for en rektalundersøgelse,
> følte jeg det som noget i retning af et seksuelt overgreb fra han-
> lægens side.

Bruger toldvæsenet virkelig læger til at undersøge, om folk medbringer
ulovlige stoffer dér?

Havde du i øvrigt foretrukket at det var en hun-læge der havde
penetreret dig?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 19:44

On Sun, 12 Mar 2006 08:53:44 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Jeps! Da jeg som 18 årig, blev udsat for en rektalundersøgelse,
>følte jeg det som noget i retning af et seksuelt overgreb fra han-
>lægens side.

ja sådan vil jeg nok også ha følt det som 18 årige - hvis jeg ikke
havde takket nej til undersøgelsen - men da jeg lå der som 40 årige
med en finger i bund i Tarmen slog det mig det er sådan det hænger
sammen sådan er det at være svan og have en homo oplevelse - fælt men
sandt

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 19:42

On Sun, 12 Mar 2006 00:34:40 +0100, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>It's all in the mind, it's all in the mind..

jow men det er alt jo virkligheden er en reflektion af bevistheden -
vi kan ikke opleve noget som vi ikke tillæger en eller anden egenskab

Fra : Ulvir

Dato : 13-03-06 20:49

Bo M Mogensen wrote:

> jow men det er alt jo virkligheden er en reflektion af bevistheden -
> vi kan ikke opleve noget som vi ikke tillæger en eller anden egenskab

Lissom at betragte et par velformede meloner hos grønthanderen..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 22:16

On Mon, 13 Mar 2006 20:48:45 +0100, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>Lissom at betragte et par velformede meloner hos grønthanderen..

ja what ever ....

Fra : Per Rønne

Dato : 12-03-06 11:38

ThomasB <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

Penetration.

> Jeg kan stadig ikke se noget seksuelt, eller homo-agtigt, i at blive
> rektalundersøgt.

Også mange mænd/drenge oplever at blive penetreret under hetero-sex. Jeg
er endda stødt ind i piger som har kunnet fortælle, at drenge de har
været i seng med, får orgasme, blot ved at de [pigerne] stikker en
finger op i dem.

Mest absurd var en historie jeg læste om i avisen. En fyr som kun kunne
komme, når hans pige spændte en dildo fast om livet, og derefter
penetrerede ham ... nogle spejdere i teenagealderen kommenterede hertil,
at han burde finde sig en mand ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-06 23:04

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan stadig ikke se noget seksuelt, eller homo-agtigt, i at blive
> rektalundersøgt.

Hvad hjertet er fuldt af...

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 19:41

On Sat, 11 Mar 2006 16:24:22 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Jeg kan stadig ikke se noget seksuelt, eller homo-agtigt, i at blive
>rektalundersøgt.

Nå jamen sådan er folk så forskelige ....

Fra : Tony

Dato : 13-03-06 00:12

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> anal penetrasion

Som du sikkert har nydt i fulde drag.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 19:47

On Mon, 13 Mar 2006 00:12:12 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Som du sikkert har nydt i fulde drag.

Hwa fan Tony flirter du - og jeg som var sikker på der kun var en
hetro seksuel mand gemt bag slagter forklædet :=)

Fra : Tony

Dato : 13-03-06 20:04

> Hwa fan Tony flirter du - og jeg som var sikker på der kun var en
> hetro seksuel mand gemt bag slagter forklædet :=)

*GGG* - Rolig Bo, jeg glemte at sætte ? til sidst.

Jeg _er og bli'r_ 100% hetero, også selv når jeg ikke har mit
slagterforklæde på

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 20:31

On Mon, 13 Mar 2006 20:03:43 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>*GGG* - Rolig Bo, jeg glemte at sætte ? til sidst.

Hæ hæ et tab for svanse verdnen ... de ville sikkert synes godt om
sådan et stykke rigtigt mandfolk

>Jeg _er og bli'r_ 100% hetero, også selv når jeg ikke har mit
>slagterforklæde på

ja det er et kors vi er nogen der må bære :)

Fra : Tony

Dato : 13-03-06 20:38

> Hæ hæ et tab for svanse verdnen ... de ville sikkert synes godt om
> sådan et stykke rigtigt mandfolk

Uden tvivl, men der er altså lukket.

> ja det er et kors vi er nogen der må bære :)

Ja, selv om det kan være hårdt, så gør vi det med glæde.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 22:15

On Mon, 13 Mar 2006 20:37:39 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Uden tvivl, men der er altså lukket.

du drømmer slet ikke om at få smurt dit lem ind i bæ ?

>Ja, selv om det kan være hårdt, så gør vi det med glæde.

efter som jeg mangler samenligning ved jeg ikke om det ligefrem er en
glæde -------.....

Fra : Tony

Dato : 13-03-06 20:56

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> ja det er et kors vi er nogen der må bære :)

Vel er det så Bo, vel er det så.

Men du Bo, mellem os to, jeg går ikke videre med det,- men fik du ikke en
halvfed på, da du havde den finger i røven ?
Jeg ska' nemli' sige dig, jeg har både læst og hørt at nogle mænd endda kan
få udløsning af at blive rodet godt og grundigt igennem i røven.
Ja, hvem ka' forstå det.
Jeg bruger endda kun øretermometer : o D

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 22:18

On Mon, 13 Mar 2006 20:55:55 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Vel er det så Bo, vel er det så.
>
>Men du Bo, mellem os to, jeg går ikke videre med det,- men fik du ikke en
>halvfed på, da du havde den finger i røven ?

bestemt ikke ....havde jeg fået det ville ... jeg have skrevet om det

>Jeg ska' nemli' sige dig, jeg har både læst og hørt at nogle mænd endda kan
>få udløsning af at blive rodet godt og grundigt igennem i røven.

yeps prostata kirtlen

>Ja, hvem ka' forstå det.

Nahh men som sagt det er noget med stimuli a denne kirtel

>Jeg bruger endda kun øretermometer : o D

jamen der har man ikke noget valg på et hospital

Fra : Tony

Dato : 13-03-06 22:50

> bestemt ikke ....havde jeg fået det ville ... jeg have skrevet om det

se'føli ville du det Bo, se'føli

> yeps prostata kirtlen

> Nahh men som sagt det er noget med stimuli a denne kirtel

altså det mandlige G-punkt ?

> jamen der har man ikke noget valg på et hospital

Jeg ved det ikke, da jeg aldrig har været indlagt, men skulle det ske en
dag, så vil jeg nok huske at ta' mit øretermometer med
Man kan måske heller ikke selv bestemme, om det skal være en mand eller en
dejlig ung sygeplejerske, som skal jage en finger op i røven på e'n ?

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-03-06 01:49

On Mon, 13 Mar 2006 22:50:15 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>se'føli ville du det Bo, se'føli

ja sårn det ....

>altså det mandlige G-punkt ?

Øhh ja ... men det er lidt et ømtåligt emne da det er de færeste hetro
seksuele mænd der vil vedkende sig trangen til anal stimulation selv
homoerne synes at tage afstand fra det .....
men faktum er at det er der - nogen mærker meget til det andre intet -
men den luder der har serviceret min penis igenem de sidste 3-4 år
fortalte mig at 98% af alle mænd kom efter bare et minut ved anal
stimulation.

>Jeg ved det ikke, da jeg aldrig har været indlagt, men skulle det ske en
>dag, så vil jeg nok huske at ta' mit øretermometer med

jamen sådan et har de sgu da - det er mere når man ligger og svæver
oppe ved de 40 grader at de skal bruge det mest præcises de kan finde
og det er så den til undervognsbehandling

>Man kan måske heller ikke selv bestemme, om det skal være en mand eller en
>dejlig ung sygeplejerske, som skal jage en finger op i røven på e'n ?

Nahhh det tror jeg ikke selv man har nogen indflydelse på - men jeg
siger dig der var nogen gode hug i mellem og det var sgu nogen dejlige
piger ....selv jeg som har nået en alder hvor sex er noget som man
forhandler pris om - fandt en befriende flirt var på sin plads.

Fra : Tony

Dato : 14-03-06 17:01

> Øhh ja ... men det er lidt et ømtåligt emne da det er de færeste hetro
> seksuele mænd der vil vedkende sig trangen til anal >stimulation .

Det er sikkert fordi det er de færreste hetero seksuelle mænd, som har haft
lyst til at prøve.

>selv homoerne synes at tage afstand fra det .....

Det lyder underligt.

> [...]
> men den luder der har serviceret min penis igenem de sidste 3-4 år
> fortalte mig at 98% af alle mænd kom efter bare et minut ved anal

Så burde de sgu da ha' noget rabat.

> [...]
> piger ....selv jeg som har nået en alder hvor sex er noget som man
> forhandler pris om - fandt en befriende flirt var på sin plads.

Jaah, man kan sgu tidlig nok komme i betalingsklassen.

Så er det bare med at udnytte det, sålænge man stadig er ung og liderlig.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-03-06 17:32

On Tue, 14 Mar 2006 17:00:38 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Det er sikkert fordi det er de færreste hetero seksuelle mænd, som har haft
>lyst til at prøve.

Tjaa jeg tror det handler mere om æres følse - det er de færste hetro
mænd der vil have noget som helst op i røwen - men på den anden side
så er der jo ingen der ved hvad der forgår ude i de små hjem ?

>Det lyder underligt.

Non the less

>Så burde de sgu da ha' noget rabat.

Nahh det tror jeg sgu ikke de for :)

>Jaah, man kan sgu tidlig nok komme i betalingsklassen.

sgu ikke den værste løsning og egentligt ikke dyre ind at score i byen
- forstået på den måde det man spare på sine by ture betaler fint et
luder besøg

>Så er det bare med at udnytte det, sålænge man stadig er ung og liderlig.

Tjaaeee.... jeg fik nu min første luder da jeg var 21 af den danske
konsul i Liberia ...det var ok !

Fra : ThomasB

Dato : 14-03-06 18:24

> Tjaa jeg tror det handler mere om æres følse - det er de færste hetro
> mænd der vil have noget som helst op i røwen - men på den anden side
> så er der jo ingen der ved hvad der forgår ude i de små hjem ?

Det passer ikke. Det er meget almindeligt at par udforsker numsehullet
muligheder.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-03-06 00:39

On Tue, 14 Mar 2006 18:23:38 +0100, "ThomasB"

>Det passer ikke.

har jeg sagt det ?

>Det er meget almindeligt at par udforsker numsehullet
>muligheder.

referancer og tal ?

Fra : ThomasB

Dato : 15-03-06 13:16

> har jeg sagt det ?

"det er de færste hetro mænd der vil have noget som helst op i røwen"

> referancer og tal ?

Få et sexliv eller tal med nogen der har.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-03-06 21:32

On Wed, 15 Mar 2006 13:16:06 +0100, "ThomasB"

>"det er de færste hetro mænd der vil have noget som helst op i røwen"

så sandt men nu har jeg skrevet og læst herinde i 7 år jeg tror ikke
jeg har set en enste mandlig hetro skribent udtrygge begejsring ved
tanken der om ... men hvis du har det sådan så fortæl fortæl ...

>Få et sexliv eller tal med nogen der har

er det dine referancer og tal ?

Fra : ThomasB

Dato : 15-03-06 22:55

> så sandt men nu har jeg skrevet og læst herinde i 7 år jeg tror ikke
> jeg har set en enste mandlig hetro skribent udtrygge begejsring ved
> tanken der om ... men hvis du har det sådan så fortæl fortæl ...

http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/browse_frm/thread/c36f394891fb8176/c5a3534359ae4918?lnk=st&q=finger+i+numsen&rnum=2&hl=da#c5a3534359ae4918

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=299&posting=483018

Det er jo ikke alle, som dig, der forbinder numsehullet og stimulation af
samme som bøssoidt.

> er det dine referancer og tal ?

Du kommer med en påstand om at det er de færrste mænd der vil have noget som
helst op i røven, så start du med at dokumentere det. Jeg kan konstatere at
det blandt mine venner, er ganske almindeligt at der også eksperimenteres
med at lege med mandens numse.

Fra : Tony

Dato : 16-03-06 00:06

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev

jeg kan konstatere at
> det blandt mine venner, er ganske almindeligt at der også eksperimenteres
> med at lege med mandens numse.

Ja, men så kan jeg blot konstatere, at der blandt mine venner, er det ganske
ualmindeligt at der eksperimenteres med numselege.
Sig du blot at vi er en uddøende race, men som jeg tidligere har skrevet, så
kan man altså sagtens ha' et delligt varieret seksliv uden absolut at skulle
pille hinanden i numsen ( jeg er ved at lære de fine ord
Accepter dog at der findes mennesker, som ikke har de lyster.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-06 01:18

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> jeg kan konstatere at
>
> Ja, men så kan jeg blot konstatere, at der blandt mine venner, er det
> ganske ualmindeligt at der eksperimenteres med numselege.

Hvor mange af dine venner er i fast parforhold?

> Sig du blot at vi er en uddøende race, men som jeg tidligere har skrevet,
> så kan man altså sagtens ha' et delligt varieret seksliv uden absolut at
> skulle pille hinanden i numsen ( jeg er ved at lære de fine ord

Jeg er ligeglad med hvad andre gør og om de er en uddøende race.

Hvorfor skulle mænd ikke kunne nyde numselege, når kvinder kan nyde analsex?

Hvorfor er det bøssoidt, som mand, at få en finger i numsen, når det ikke er
bøssoidt når man giver kæresten den i numsen?

> Accepter dog at der findes mennesker, som ikke har de lyster.

Accepter dog at der findes mennesker, som har de lyster.

Fra : Tony

Dato : 16-03-06 19:37

> [...]
>
> Hvorfor er det bøssoidt, som mand, at få en finger i numsen, når det ikke
> er bøssoidt når man giver kæresten den i numsen?

Jamen jeg tror da også at mange nyder deres numselege, ellers gjorde de det
vel ikke.
Jeg opfatter bare det at en mand som godt kan lide at blive pillet i numsen,
som en mand med feminine,biseksuelle tendenser.
Som Nicolai skriver, så er alle efter hans opfattelse biseksuelle, men der
blot er nogle yderpunkter som mange tilhører.-- Hmm .
At du i et andet inlæg påstår at der er flere heteroseksuelle( par )som
dyrker mere analsex end bøsser, og samtidig kommer med et link som Nicolai
besvarer bekræftende på, anser jeg ikke,-haha- ja ja , hvis du ikke kunne
finde et bedre link, så får det lov at stå.
At der i min vennekreds ikke er nogen som lever i faste parforhold, kan jeg
ikke se har nogen særlig betydning for om man er til numsesex. Til syvende
og sidst har det jo noget med lysten at gøre. Så hvis lysten er der, kan man
vel også finde ud af det på et one night stand.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 00:04

> [...]
> Jeg opfatter bare det at en mand som godt kan lide at blive pillet i
> numsen, som en mand med feminine,biseksuelle tendenser.

Jeg kan ikke finde ud af om du skriver dette for at provokere, eller om du
virkelig har den opfattelse.

En sten kan ikke flyve
Mor kan ikke flyve, ergo er mor en sten.

Bøsser kan li' numselege.
Nogle heteroer kan li' at få en finger i numsen, ergo er de bøsser (eller i
det mindste biseksuelle).

Erasmus Montanus logik.

Det er ikke det at bøsser har numselege, men det at de er til det samme køn,
der gør at de er bøsser.

> Som Nicolai skriver, så er alle efter hans opfattelse biseksuelle, men der
> blot er nogle yderpunkter som mange tilhører.-- Hmm .

De fleste sexologer er enige om at mennesker er multiseksuelle.

Tænk over dette:
Ville du for 100.000.000.000 gode danske kroner (altså 100 milliarder),
spille den af på en mand?

Hvis du svarer nej er du en idiot og løgner, og svarer du ja, er du
multiseksuel

> [...]
> besvarer bekræftende på, anser jeg ikke,-haha- ja ja , hvis du ikke kunne
> finde et bedre link, så får det lov at stå.

http://www.catinet.dk/vis_nyhed.asp?nid=207
"Hvordan dyrker de homoseksuelle så sex med en partner af samme køn? 98% af
mændene svarer, at de dyrker "oralsex" og 98% af kvinderne, at de "kæler med
hænderne". Herudover findes nogle signifikante kønsforskelle for eksempel
ved "analsex", som 9 ud af 10 af mændene og næsten en fjerdedel af kvinderne
dyrker."

Så der er noget om det ik?

> [...]
> syvende og sidst har det jo noget med lysten at gøre. Så hvis lysten er
> der, kan man vel også finde ud af det på et one night stand.

Det er sjældent der er analsex ved one night stands. De fleste skal lige
lære hinanden lidt at kende før den private numse kan komme på tale. Der gik
ihvert nogle år før min kæreste stak en finger i numsen (på mig) under et
blowjob, men det er ret frækt og rigtigt dejligt hvis man er i humør til
det.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-03-06 00:33

On Wed, 15 Mar 2006 22:55:13 +0100, "ThomasB"

>Du kommer med en påstand om at det er de færrste mænd der vil have noget som
>helst op i røven,

du svare ikke på det jeg spørger om

> så start du med at dokumentere det.

læs i gruppen brug google gå 7 år tilbage og se hvor mange mænd der er
til det

> Jeg kan konstatere at
>det blandt mine venner, er ganske almindeligt at der også eksperimenteres
>med at lege med mandens numse.

er du bi seksuel ?

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-06 01:02

> du svare ikke på det jeg spørger om

Jo det gør jeg rent faktisk:
"Jeg kan konstatere at det blandt mine venner, er ganske almindeligt at der
også eksperimenteres med at lege med mandens numse."

Du kan f.eks spørge Sabina om hun har stimuleret kærestens prostata.

Du kommer med en påstand om at det er de færrste mænd der vil have noget som
helst op i røven, og du kan ikke dokumentere, men kræver dokumentation af
mig på det modsatte - vil du dokumentere din påstand?

> læs i gruppen brug google gå 7 år tilbage og se hvor mange mænd der er
> til det

Sig mig er du skæv?
Jeg har lige pastet to links og jeg paster dem gerne igen:

Nej, og jeg er heller ikke homoseksuel.

Mennesker er multiseksuelle.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-03-06 01:44

On Thu, 16 Mar 2006 01:01:59 +0100, "ThomasB"

>Jo det gør jeg rent faktisk:
>"Jeg kan konstatere at det blandt mine venner, er ganske almindeligt at der
>også eksperimenteres med at lege med mandens numse."

Nå men det er da fint nok kan du også selv li at få en finger i røwen?

>Du kan f.eks spørge Sabina om hun har stimuleret kærestens prostata.

Nahh nu kender jeg John - men indrømmet ikke godt nok til at kunne
sige om han gerne vil ha en finger i røwen - men hvis han vil så fred
være med det ...

>Du kommer med en påstand om at det er de færrste mænd der vil have noget som
>helst op i røven,

Tjaaee det er hvad jeg sådan har erfaret fra mine venner og i denne
gruppe.

> og du kan ikke dokumentere,

jeg kan bevise fraværedet

> men kræver dokumentation af
>mig på det modsatte

ja det er jo nyt det du bringer op at det skulle være almindeligt så
var det jo rart at vide hvor du for den erfaring fra

>- vil du dokumentere din påstand?

som skrevet står der har været meget få om nogen der i dette forum
over de sidste 7 år har udtrygt henrykkelse ved tanken om dette ....

>Sig mig er du skæv?

Nope

>Jeg har lige pastet to links og jeg paster dem gerne igen:
>http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/browse_frm/thread/c36f394891fb8176/c5a3534359ae4918?lnk=st&q=finger+i+numsen&rnum=2&hl=da#c5a3534359ae4918

der står :

"ikke lidt.......jeg ved ikke - men hvorfor ikke bare stikke en finger
op i numsen (hvis han da er til det (ikke at man fatter at nogen ikke
er til det)) "

>http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=299&posting=483018

ja ok så fine steder kommer jeg normalt ikke - jeg referede til hvad
jeg har erfaret i gruppen med dens indlæg igenem årene.

>Nej, og jeg er heller ikke homoseksuel.
>
>Mennesker er multiseksuelle.

ja det har jeg jo sådan set for længe siden givet turbalarouse ret i -
for mit eget vedkomnen kan jeg dog kun sige at at homo seksualitet
sodomi og pædofeli er meget perifert i mine præferancer

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-03-06 22:57

> som skrevet står der har været meget få om nogen der i dette forum
> over de sidste 7 år har udtrygt henrykkelse ved tanken om dette ....

Det passer jo ikke Bo, jeg kan f.eks. godt lide det, og det har jeg skrevet
tidligere.

Men som så ofte før kræver du links til alt, men lever ikke selv noget.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 12:26

On Thu, 16 Mar 2006 22:57:26 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Det passer jo ikke Bo, jeg kan f.eks. godt lide det, og det har jeg skrevet
>tidligere.

ja det har så smuttet min opmærksomhed

>Men som så ofte før kræver du links til alt, men lever ikke selv noget.

jeg kan da ikke lever kilder på noget hvor jeg selv skriver der ingen
er

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 15:58

> ja det har så smuttet min opmærksomhed

Der er mange hvis du kigger ordentligt efter.

> jeg kan da ikke lever kilder på noget hvor jeg selv skriver der ingen
> er

Du påstår at det er de færreste mænd der vil have noget i numsen. Kan du
dokumentere den påstand eller ej?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 19:10

On Fri, 17 Mar 2006 15:57:53 +0100, "ThomasB"

>Der er mange hvis du kigger ordentligt efter.

Nå jamen jeg vil da kaste det ud som et emne så kan vi jo se hvor
mange der vil slutte op om fanen

>Du påstår at det er de færreste mænd der vil have noget i numsen. Kan du
>dokumentere den påstand eller ej?

ja fra hvad jeg har læst eller snarre ikke læst i dette forum ... jeg
har endnu ikke borste fra dig også en anden set noget skrive de var
wilde med at få noget i røwen ( mand altså )

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 00:24

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> Nå men det er da fint nok kan du også selv li at få en finger i røwen?

Ja, når jeg er i humør til det.
Det er ret dejligt under et blowjob

> Tjaaee det er hvad jeg sådan har erfaret fra mine venner og i denne
> gruppe.

Så du har altså ikke nogle tal?

> jeg kan bevise fraværedet

Hvordan?

> ja det er jo nyt det du bringer op at det skulle være almindeligt så
> var det jo rart at vide hvor du for den erfaring fra

Det er ikke nyt for mig - for dig måske.

> som skrevet står der har været meget få om nogen der i dette forum
> over de sidste 7 år har udtrygt henrykkelse ved tanken om dette ....

Det har jeg lige dokumenteret ikke passer.

> [...]
>
> "ikke lidt.......jeg ved ikke - men hvorfor ikke bare stikke en finger
> op i numsen (hvis han da er til det (ikke at man fatter at nogen ikke

http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/tree/browse_frm/thread/c36f394891fb8176/b6eb0e09a4195749?rnum=11&hl=da&q=finger+i+numsen&_done=%2Fgroup%2Fdk.snak.seksualitet%2Fbrowse_frm%2Fthread%2Fc36f394891fb8176%2Fc5a3534359ae4918%3Flnk%3Dst%26q%3Dfinger+i+numsen%26rnum%3D2%26hl%3Dda%26#doc_bfdfb3f03bb0efb2

Kig ordentligt efter.

> ja ok så fine steder kommer jeg normalt ikke - jeg referede til hvad
> jeg har erfaret i gruppen med dens indlæg igenem årene.

Du har så bare ikke kigget ordentligt efter.

> ja det har jeg jo sådan set for længe siden givet turbalarouse ret i -
> for mit eget vedkomnen kan jeg dog kun sige at at homo seksualitet
> sodomi og pædofeli er meget perifert i mine præferancer

Har du aldrig spekuleret på, hvordan det mon er at være sammen med en anden
mand?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 13:09

On Fri, 17 Mar 2006 00:24:24 +0100, "ThomasB"

>Ja, når jeg er i humør til det.
>Det er ret dejligt under et blowjob

jow måske man skulle prøve :)

>Så du har altså ikke nogle tal?

Det gir jo sig selv - når jeg skriver det ikke er forekommet i den
omfang min opmærkosmhed rækker så kan jeg heller ikke henvise til
noget ...

>Hvordan?

ved at henvise til det jeg har læst i gruppen de sidste 7 år har
indrømmet ikke nærlæst de "nye" skirbenter dvs dem fra efter år 2002
mest dig Blikhinde & Nana ja og tony som jeg egentligt meget godt kan
li på hans direkte facon

>Det er ikke nyt for mig - for dig måske.

ja sådan er det åbenbart'

>Det har jeg lige dokumenteret ikke passer.

der stod da i dit link at manden ikke begreb det ...

>http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/tree/browse_frm/thread/c36f394891fb8176/b6eb0e09a4195749?rnum=11&hl=da&q=finger+i+numsen&_done=%2Fgroup%2Fdk.snak.seksualitet%2Fbrowse_frm%2Fthread%2Fc36f394891fb8176%2Fc5a3534359ae4918%3Flnk%3Dst%26q%3Dfinger+i+numsen%26rnum%3D2%26hl%3Dda%26#doc_bfdfb3f03bb0efb2

"Det med stedet at presse en finger mod stykket mellem nosser og røv -
er det
[...]

jeg kan ikke se noget nyt om nogen der er direkte efterlyser det ..
skirver om det ja !

>Kig ordentligt efter.

>Du har så bare ikke kigget ordentligt efter.

Nahh men nu surfer jeg ikke sådan - jeg holder mig til hvad der er
skrevet i gruppen.

>Har du aldrig spekuleret på, hvordan det mon er at være sammen med en anden
>mand?

selvf har jeg det - jeg har også tænkt på hvordan det ville være at
være sammen med min mor - indrømmet det sidste fylder mig med mere
væmelse ind det første - men dog stadigt væmelse.

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 16:01

> jow måske man skulle prøve :)

Ja, det skal da prøves

> der stod da i dit link at manden ikke begreb det ...

Det var en diskussion, derfor må du læse mere end det ene indlæg. Læs f.eks
hele tråden.

> [...]
> til
> det)) "
>
> jeg kan ikke se noget nyt om nogen der er direkte efterlyser det ..

Der står bl.a også "Så har du de forkerte til at udføre det! Det er hamrende
godt! "

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 19:12

On Fri, 17 Mar 2006 16:00:54 +0100, "ThomasB"

>Ja, det skal da prøves

give tid komme råd

>Det var en diskussion, derfor må du læse mere end det ene indlæg. Læs f.eks
>hele tråden.

det gjorede jeg og fandt ikke noget der hverken efterlysté eller
anbefalede det ...

>Der står bl.a også "Så har du de forkerte til at udføre det! Det er hamrende
>godt! "

Hmm hvor messg id ?

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 23:22

> det gjorede jeg og fandt ikke noget der hverken efterlysté eller
> anbefalede det ...

Du virker ikke som om du er særligt nærværende lige nu.

Jeg har henvist dig til den samme tråd mange gange, og du bliver ved med at
tale udenom.

Kig her:
http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/tree/browse_frm/thread/adcb84481670ddd4/1067a3024e02847b?rnum=1&q=prostata&_done=%2Fgroup%2Fdk.snak.seksualitet%2Fbrowse_frm%2Fthread%2Fadcb84481670ddd4%2Fffe230f1cfd7010a%3Fq%3Dprostata%26rnum%3D10%26#doc_1067a3024e02847b

4700 skriver:
"Vil lige høre om der en andre fyre som drømmer om at blive taget af en
Kvinde med en strapon og om der er kvinder der har erfaring med det."

Tomgirl aka Allan H svarer:
"MON ikke! Du har lige beskrevet min største og frækkeste fantasi *SF*. "

Det er de to første indlæg i tråden.

Hvis du ikke kan se, at de giver udtryk for at de godt vil have noget i
numsen, så stopper vi diskussionen her.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 00:40

On Fri, 17 Mar 2006 23:22:22 +0100, "ThomasB"

>Du virker ikke som om du er særligt nærværende lige nu.

jeg er helt på toppen

>Jeg har henvist dig til den samme tråd mange gange, og du bliver ved med at
>tale udenom.

nej det er dine eksakte referancer der udbliver hvorfor man skal gætte
sig til hvad du mener og hvem du henviser til ...

> [...]
>
>Tomgirl aka Allan H svarer:
>"MON ikke! Du har lige beskrevet min største og frækkeste fantasi *SF*. "

begge forhold hvis oprigtighed jeg konfimere i mit svar :

>Det er de to første indlæg i tråden.

har læst dem og bekræftiget at der står som du skriver - du skrev så
også Peder gerne ville have den i røwen - det_er_bare det ved det at
Peder slet ikke er med i tråden.

>Hvis du ikke kan se, at de giver udtryk for at de godt vil have noget i
>numsen, så stopper vi diskussionen her.

som sagt det har jeg begrebet og besvaret i :

4700 er af mig ubekendt - men allan kender jeg og han er bi seksuel
ligesom knold ( Hanne L s x ) og amis x

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-03-06 04:36

> jeg er helt på toppen

Er du sikker, for du kan jo ikke engang læse ThomasB's henvisninger?

> nej det er dine eksakte referancer der udbliver hvorfor man skal gætte
> sig til hvad du mener og hvem du henviser til ...

Vel er det ej. Vi andre kan godt læse hans henvisninger, så det er åbenbart
dig der er stædig.

> [...]
>
> har læst dem og bekræftiget at der står som du skriver - du skrev så
> også Peder gerne ville have den i røwen - det_er_bare det ved det at

Det var ikke ThomasB, men mig der skrev det.

I indlæg 14, på side 2, ca. 2/3 nede, skriver Peder i den samme diskussion
omkring at få en strapon i røven:

"Ok, måske har jeg ikke lige prøvet med en strapon, men noget der ligner
meget."

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 10:34

On Sat, 18 Mar 2006 04:36:13 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Er du sikker, for du kan jo ikke engang læse ThomasB's henvisninger?

Det går da fint - selv om de ikke er specifikke ...da de henviser til
en hel debat og ikke det / de eksakte indlæg.

>Vel er det ej. Vi andre kan godt læse hans henvisninger, så det er åbenbart
>dig der er stædig.

Vi andre - gvem er det ? hvor mange er i - hvem er det bortset fra dig
og thomas selv der har tilkendegivet dette ?

>Det var ikke ThomasB, men mig der skrev det.
>
>I indlæg 14, på side 2, ca. 2/3 nede, skriver Peder i den samme diskussion
>omkring at få en strapon i røven:

ok jeg havde overset der debaten var på 2 sider men du referere til :
http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/msg/fbfd9a780a5a3abe?dmode=source&hl=da
ja det er rigtigt han ikke ligefrem tager afstand til det - men
ligefrem bedere om det gør han nu heller ikke ( men det gjorde peder
sjældent ) ....men ok fejlen er min Peder har faktisk skrevet et
indlæg i tråden og jeg havde overset at debaten var på 2 sider (
bruger ikke google news så tit som jeg burde ) - jeg begriber bare
ikke det kan være så vært at

1.) finde det / de relevante indlæge
2.) tryg vis valgmuligheder
3.) tryg vis oprindelig
4.) copy paste link

så kan man se eksakt hvad det er der refereres til ....

>"Ok, måske har jeg ikke lige prøvet med en strapon, men noget der ligner
>meget."

har set det ...fejlen var min

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 00:29

> [...]
>
> "ikke lidt.......jeg ved ikke - men hvorfor ikke bare stikke en finger
> op i numsen (hvis han da er til det (ikke at man fatter at nogen ikke

Her er et andet, som du ovenikøbet selv har svaret på:
[...]

Så det passer ikke det du skriver vel?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 13:11

On Fri, 17 Mar 2006 00:29:20 +0100, "ThomasB"
> [...]

>http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/tree/browse_frm/thread/adcb84481670ddd4/1067a3024e02847b?rnum=1&q=prostata&_done=%2Fgroup%2Fdk.snak.seksualitet%2Fbrowse_frm%2Fthread%2Fadcb84481670ddd4%2Fffe230f1cfd7010a%3Fq%3Dprostata%26rnum%3D10%26#doc_1067a3024e02847b

jeg skrev :
"> Pjat.. det er en påspændingsdildo, som du kan se inde hos Britta

Ohh min gud ....det var dig en fæl en at vågne til
rædselernes rædsel
MvH
Bo "

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 16:03

> [...]
> "> Pjat.. det er en påspændingsdildo, som du kan se inde hos Britta
>

> Ohh min gud ....det var dig en fæl en at vågne til

Du har selv svaret på den tråd, der handler om en der godt kunne tænke sig
at få noget i numsen.
Derfor passer det heller ikke at du ikke er stødt på det, i de 7 år du har
været på usenet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 19:14

On Fri, 17 Mar 2006 16:02:54 +0100, "ThomasB"

>Du har selv svaret på den tråd, der handler om en der godt kunne tænke sig
>at få noget i numsen.

jamen jeg skriver da ikke jeg ku tænke mig det - men ved nærmer
eftertanke så mener jeg nu Ally gerne ville ...

>Derfor passer det heller ikke at du ikke er stødt på det, i de 7 år du har
>været på usenet.

det ville være næmer hvis du via messg id henviste til et eksakt
indlæg hvor af det fremgård - for jeg synes som sagt ikke jeg kan se
nogen efterlyse eller anbefale det ...

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-03-06 19:54

> det ville være næmer hvis du via messg id henviste til et eksakt
> indlæg hvor af det fremgård - for jeg synes som sagt ikke jeg kan se
> nogen efterlyse eller anbefale det ...

Bo tag nu og tag dig lidt sammen. Læse det link som du nu er blevet henvist
til, det er jo ikke os alle der lever vores liv på usenet, og derfor måske
ikke kan finde ud af det der med de originale message ids. Linket er en
cachet web-side, som er lige så god som en message id.

[...]

Heraf fremgår det tydeliget at 4700/Sten, Allan/Quincy/Tomgirl, Amies
kæreste, Hanne Ls kæreste, Peder Vendelbo Mikkelsen har prøvet det (dog ikke
med en strapon).

Af disse er der i hvert fald 4 der har skrevet med i adskillige år (Allan,
Amie, Hanne L og Peder), også selvom de ikke skriver med længere.

Lars

begin 666 dot_clear.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 22:28

On Fri, 17 Mar 2006 19:54:11 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Bo tag nu og tag dig lidt sammen. Læse det link som du nu er blevet henvist
>til, det er jo ikke os alle der lever vores liv på usenet, og derfor måske
>ikke kan finde ud af det der med de originale message ids.

Nahh det er nu meget lige til ...
1.) vis valgmuligheder
2.) vis oprindelig :
http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/msg/1067a3024e02847b?dmode=source
også skulle den være der ....

> Linket er en
>cachet web-side, som er lige så god som en message id.

Nahh egentligt ikke ...fordi det er svært at afgøre hvad for et indlæg
der er tale om så man skal læse hele tråden igenem også gætte sig frem
til hvad den der har postet linket mener

> [...]
>kæreste, Hanne Ls kæreste, Peder Vendelbo Mikkelsen har prøvet det (dog ikke

ja jeg kan godt huske tråden nu . jeg var klar over det med Allan og
amies daværende kærste ( pædagogen) og sikket også Hanne L s x kærste
Knold ( han var bi seksuel ligesom allan ) 4700 kender jeg ikke - men
jeg tviler sgu meget på at Wendelboen har haft noget som helst i røwen
:0) jeg kan da heller ikke se ham i tråden ...

>Af disse er der i hvert fald 4 der har skrevet med i adskillige år (Allan,
>Amie, Hanne L og Peder), også selvom de ikke skriver med længere.

jamen jeg kender dem alle privat - men den enste af de 4 der vil ha
noget i røwen det er Allan

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 23:24

> [...]

> det ville være næmer hvis du via messg id henviste til et eksakt
> indlæg hvor af det fremgård - for jeg synes som sagt ikke jeg kan se

Du kan vel for dælen da finde ud af at trykke på et link?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 00:36

On Fri, 17 Mar 2006 23:23:48 +0100, "ThomasB"

>Du kan vel for dælen da finde ud af at trykke på et link?

ja selvf men det sjal jo gerne føre til det - der referes til ... og
ikke kulminere i en eller anden gætte leg om hvem der nu mener hvad ud
af 12 skirbenter.

Fra : ThomasB

Dato : 18-03-06 17:13

> ja selvf men det sjal jo gerne føre til det - der referes til ... og
> ikke kulminere i en eller anden gætte leg om hvem der nu mener hvad ud
> af 12 skirbenter.

Vi stopper her.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 20:03

On Sat, 18 Mar 2006 17:13:08 +0100, "ThomasB"

>Vi stopper her.

jamen det er altså ikke så svært at henvise til hvad man eksakt mener
når man vil linke til et tidliger postet usnet indlæg i google -
endvider så var din link mangelfuld da der også var en side 2 - se der
ville det jo have været smart og være gået ind på det og det og det
indlæg af relevans copy link skirv komentar under og der ville ikke
være noget at tage fejl af !!!

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-03-06 19:19

On Thu, 16 Mar 2006 00:43:46 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

>ja det har jeg jo sådan set for længe siden givet turbalarouse ret i -
>for mit eget vedkomnen kan jeg dog kun sige at at homo seksualitet
>sodomi og pædofeli er meget perifert i mine præferancer

Hvor er jeg træt af at se homoseksualitet sat i bås med den slags. Jeg
er multiseksuel - men sodomi, scat, pædofili og bloodsports er
absolutte undtagelser for mig.

Bo er total umulig at føre en fornugtig samtale med, hvilket da også
er årsagen til at jeg for lang tid side lagde ham i mit kill filter.

Med venlig hilsen
"Babylai"

--
http://skriftestolen.dk - del dine inderste fantasier anonymt
http://babylai.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 22:11

On Fri, 17 Mar 2006 19:18:47 +0100, Nicolai Lang
<nnews0403051902@hjorth.com> wrote:

>Bo er total umulig at føre en fornugtig samtale med, hvilket da også
>er årsagen til at jeg for lang tid side lagde ham i mit kill filter.

Nå der svare du da ellers på mit indlæg så der er da noget galt med
dit kill filter

Fra : Nicolai Lang

Dato : 14-03-06 19:01

On Tue, 14 Mar 2006 16:32:19 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

>Tjaa jeg tror det handler mere om æres følse - det er de færste hetro
>mænd der vil have noget som helst op i røwen - men på den anden side
>så er der jo ingen der ved hvad der forgår ude i de små hjem ?

De fleste ved så ikke hvad de går glip af.

Jeg har da kommunikeret med en god del heteroer som også fik nydelse
ud af anal påvirkning.

Fælles for dem alle er dog at de ikke er almindelige kedelige
net-undertrøje typer. De er alle på den ene eller anden måde specielle
seksuelt set - og dermed mere åben overfor eksperimenter.

Med venlig hilsen
"Babylai"

Fra : Tony

Dato : 15-03-06 00:12

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev

> De fleste ved så ikke hvad de går glip af.

Ja, det er godt med dig Nicolai, den frase har jeg hørt adskillige gange ude
i byen.

> Jeg har da kommunikeret med en god del heteroer som også fik nydelse
> ud af anal påvirkning.

Ja, men det kræver så bare at de _har_ lyst til at prøve.
Måske de er lidt biseksuelle, vil jeg tro.

> Fælles for dem alle er dog at de ikke er almindelige kedelige
> net-undertrøje typer. De er alle på den ene eller anden måde specielle
> seksuelt set - og dermed mere åben overfor >eksperimenter.

''Specielle seksuelt set'' ja mon ikke.

Selvom man absolut ikke er '' net-undertrøjetype'' kan man da fint være åben
overfor seksuelle eksperimenter, uden det behøver at dreje sig om anus,
numsehullet eller røvhullet.

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 15-03-06 05:18

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote:

> Selvom man absolut ikke er '' net-undertrøjetype''

Hvor kan man i øvrigt købe netundertøj - these days ... selv om /sorte/
netundertrøjer vist af nogle opfattes som sexy.

I 70ern var [hvidt] netundertøj vist uhyre almindeligt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henning

Dato : 15-03-06 22:07

> Hvor kan man i øvrigt købe netundertøj - these days ... selv om /sorte/
> netundertrøjer vist af nogle opfattes som sexy.
>
> I 70ern var [hvidt] netundertøj vist uhyre almindeligt.

Ja den er udviklet i til vinterarbejdsbrug udendørs.

MVH
Henning

Fra : Nicolai Lang

Dato : 15-03-06 20:40

On Wed, 15 Mar 2006 00:12:27 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Måske de er lidt biseksuelle, vil jeg tro.

Alle er efter min opfattelse biseksuelle - der er blot nogle
> [...]

>overfor seksuelle eksperimenter, uden det behøver at dreje sig om anus,

Jaja - overdrivelse fremmer forståelsen. Især for Bo. Hans nedsættende
udtalelser om homoseksuelle kræver man giver lidt igen :D

Med venlig hilsen
"Babylai"

Fra : Tony

Dato : 15-03-06 23:48

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> Alle er efter min opfattelse biseksuelle - der er blot nogle
> yderpunkter som mange tilhører.

Det er muligt at du tror det - eller håber , men sådan er virkeligheden
slet ikke.
De venner jeg har, er slet ikke i besiddelse af de lyster-(så skulle de ha'
skjult det godt )- det nægter jeg bare at tro, når vi har kendt hinanden
siden skolen.
Når vi er i byen, bliver vi da af og til kontaktet af bøsser, men vi
betragter det mere fordi de godt kan lide, at snakke med maskulint udseende
heteroer, og så fordi de måske håber, at der er en biseksuel imellem, som
bare ikke selv har fundet ud af det
De lægger ikke skjul på hvad de har i tankerne,- det samme gør vi heteroer
jo heller ikke når vi er igang med tøserne. Det kan jeg godt li', ærlig og
ligefrem, så folk ved hvem de har med at gøre.
Så er det jo de berømte ord kan komme:'' Du ved ikke hvad du går glip af ''
når det hele ikke kommer til at gå lige, som man havde håbet.

Tony

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-03-06 19:25

On Wed, 15 Mar 2006 23:48:09 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Det er muligt at du tror det - eller håber , men sådan er virkeligheden
>slet ikke.

Det er ikke noget jeg håber. Men jeg vil stadig hævde at det afhænger
af den rette person. Igen - de er er mange som er så fokuserede på
kønnet at de ikke nogensinde havner i den situation at de finder en af
deres eget køn.

>Så er det jo de berømte ord kan komme:'' Du ved ikke hvad du går glip af ''
>når det hele ikke kommer til at gå lige, som man havde håbet.

Nu havde jeg slet ikke den slags one-night sex stands i tankerne da
jeg skrev det. Jeg tænkte udelukkende på life partners.

Med venlig hilsen
"Babylai"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-03-06 00:38

On Tue, 14 Mar 2006 19:00:36 +0100, Nicolai Lang

>De fleste ved så ikke hvad de går glip af.

Hmm næppe ...

>Jeg har da kommunikeret med en god del heteroer som også fik nydelse
>ud af anal påvirkning.

jamen prostata kirtlen er jo et biologisk faktum - så andet ville jo
snart være sært - jeg mener foriøvrigt heller ikke kvinder har en
prosta kirtel ?

>Fælles for dem alle er dog at de ikke er almindelige kedelige
>net-undertrøje typer. De er alle på den ene eller anden måde specielle
>seksuelt set - og dermed mere åben overfor eksperimenter.

Tjaaa man går sgu sgu sikkert glip af meget.

Fra : Blinkhinde

Dato : 16-03-06 07:29

Tony skrev:

> [...]
> pille hinanden i numsen ( jeg er ved at lære de fine ord
> Accepter dog at der findes mennesker, som ikke har de lyster.

Og jeg kan så konstatere, at der blandt de mænd jeg har været sammen
med er en betydelig del, der godt kunne lide at blive pillet i numsen
eller få andre ting derop.
Et er, at man ikke bryder sig om det (og sådan er det jo bare, det er
der ogå kvinder der ikke bryder sig om), men BMM's problem er, at han
ser det som noget bøsset. Hvis man på forhånd definerer det som
noget bøsset, så er det jo helt umuligt at diskutere ordentligt, for
så svarer det at sige, at man godt kan lide, at få en finger op i
røven til, at sige, at man er bøsse.
Min erfaring er, at rigtig mange kvinder og rigtig mange mænd, der har
prøvet lidt mere end bare engangsknald, synes, at det er spændende og
ophidsende at tage dette hul i brug også.
Det, at det er lidt "forbudt" og en lille smule "ydmygende" gør det jo
ikke mindre interessant (-:

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-03-06 13:42

On 15 Mar 2006 22:28:42 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

> BMM's problem er, at han
>ser det som noget bøsset.

Nahh primært - når jeg tænker på bøsses sex så det første der slår mig
er fraværdet af en skede next choise røwen - jeg ved der er mange af
dem der er begejstret for at slikke - der er fejlen så nok min efter
som jeg ikke kan mærke det - hvorfor jeg har svært ved at se fidusssen
i det - men helt hjerne lam er jeg da ikke blevet - da jeg ved mange
af mine venner kan li at få slikket pik.

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-06 13:45

> Nahh primært - når jeg tænker på bøsses sex så det første der slår mig
> er fraværdet af en skede next choise røwen

Next choice er ikke røven for bøsser. En undersøgelse har vist at
heteroseksuelle oftere har analsex end homoseksuelle.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-03-06 14:48

> Next choice er ikke røven for bøsser. En undersøgelse har vist at
> heteroseksuelle oftere har analsex end homoseksuelle.

Heteroseksuelle mænd? Har du et link? Den undersøgelse gad jeg godt se.

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-06 15:59

> Heteroseksuelle mænd? Har du et link? Den undersøgelse gad jeg godt se.

Heteroseksuelle par

Jeg fandt denne:
http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/tree/browse_frm/thread/e420f6aed5fb6894/8768b9f83f138a01?rnum=21&hl=da&q=hetro+analsex&_done=%2Fgroup%2Fdk.snak.seksualitet%2Fbrowse_frm%2Fthread%2Fe420f6aed5fb6894%2Fd97913ea9abdbac5%3Flnk%3Dst%26q%3Dhetro+analsex%26rnum%3D1%26hl%3Dda%26#doc_360165e2a66aa7dc

Jeg researcher lidt mere og vender tilbage.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-03-06 22:53

On Thu, 16 Mar 2006 13:44:33 +0100, "ThomasB"

>Next choice er ikke røven for bøsser. En undersøgelse har vist at
>heteroseksuelle oftere har analsex end homoseksuelle.

Hmm det må da være noget kedeligt sex uden at have noget at stikke den
op i ...

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 00:07

> Hmm det må da være noget kedeligt sex uden at have noget at stikke den
> op i ...

Mundsex er heller ikke helt dårligt

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 12:27

On Fri, 17 Mar 2006 00:06:38 +0100, "ThomasB"

>Mundsex er heller ikke helt dårligt

Tjaaee jeg ved der er mange der kan li det selv kan jeg ikke mærke det
:(

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 15:56

> Tjaaee jeg ved der er mange der kan li det selv kan jeg ikke mærke det
> :(

Mærke det? En mund kan være mindst lige så slap/stram som en kusse.

Det må være noget psykisk.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 19:08

On Fri, 17 Mar 2006 15:56:12 +0100, "ThomasB"

>Mærke det? En mund kan være mindst lige så slap/stram som en kusse.
>
>Det må være noget psykisk.

sikkert finder det nu heller ikke specilt sexet så ...

Fra : sdsf

Dato : 18-03-06 22:24

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> i det - men helt hjerne lam er jeg da ikke blevet - da jeg ved mange
> af mine venner kan li at få slikket pik.

Måske du skulle øve dig i at få suttet pik af Mr. Jack her:
http://www.crazy-ass-sex-toys.com/masturbation.htm

Jeg synes han ser rigtig go ud.

Der er også andre gode ting på siden:

Strawberry ass:
"Who uses it: Guys who want to do anal,
but without that icky ass smell."

eller

Auto suck til bilens 12 volt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 23:20

On Sat, 18 Mar 2006 22:23:39 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Måske du skulle øve dig i at få suttet pik af Mr. Jack her:
>http://www.crazy-ass-sex-toys.com/masturbation.htm

såsan en har jeg faktisk eller noget der ligner ( har ikke haft den
fremme i flere år ) anyhow jeg har uændeligt svært ved at få orgasme
sammen med andre ind mig selv og min pc skærm - men der brugte jeg den
til at øve og det ga sgu næsten en orgasme som at komme i en skede -
men der er nu mere smæk på at komme i hånden om end det på sigt er
feder at komme i en skede...

>Jeg synes han ser rigtig go ud.

ja han er øm
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 16-03-06 20:27

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev

[...]

**************************************

Jamen for mig er det helt fint at folk dyrker de former for sex de synes om.
Jeg vil ikke gå så langt at kalde dem for bøsser.
I mine øjne, opfatter jeg dem som at være feminin og med biseksuelle
tendenser.
Selvfølgelig kan man da diskutere det ordentligt,da vi jo kun har hver sin
opfattelse situationen.
Det er da også helt iorden at du har erfaring med mange mænd og kvinder, i
et eller andet fast forhold, der synes det er spændende at prøve.
Jeg har selv prøvet, et for mig længerevarende forhold (2 mdr uden at få
de lyster.
At så nogen kvinder synes det er ophidsende og ydmygende at blive kneppet i
røven, fatter jeg bare ikke.
Kvinder har jo ikke engang en prostata kirtel, som siges at kunne fremkalde
udløsning.
Så det opfatter jeg kun som et given efter for mandens lyster.
Nok om det.
Det er kun rart at vi er så forskellige, og har anderledes lyster og
synspunkter, som selvfølgelig skal respekteres.

Tony

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-03-06 19:16

wrote:

> [...]
>ser det som noget bøsset. Hvis man på forhånd definerer det som
>noget bøsset, så er det jo helt umuligt at diskutere ordentligt,

Der er alt for mange heteroseksuelle der ikke kan sætte sig udover at
sex kan være andet (og meget mere) end en pik i et hul :)

Med venlig hilsen
"Babylai"

Fra : Tony

Dato : 13-03-06 17:18

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> anal penetrasion

Spring du blot ud af skabet Bo, der er mange som først, i en sen alder, har
fundet ud af hvor de står seksuelt.

Jeg forstår godt at du er blevet lidt tavs efter denne opdagelse, men det
går over igen når du lige har vendet dig til tanken. :o D

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 13-03-06 19:24

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg forstår godt at du er blevet lidt tavs efter denne opdagelse, men det
> går over igen når du lige har vendet dig til tanken. :o D

Så tavs han blev

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 19:51

On Mon, 13 Mar 2006 17:18:01 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Spring du blot ud af skabet Bo, der er mange som først, i en sen alder, har
>fundet ud af hvor de står seksuelt.

jamen du milde jeg ville have skrevet 8 a4 ark hvis jeg havde fået
resning ved denne oplevelse - men den udeblev detsvære.

>Jeg forstår godt at du er blevet lidt tavs efter denne opdagelse

jeg skriver da på livet løs havde dog nogen timers pause da jeg kun
var på orlov fra hopitalet - men nu er jeg hjemme igen

>, men det
>går over igen når du lige har vendet dig til tanken. :o D

jamen du milde Tony og her gik jeg og troede du var rent hetro som
slagter på 190 cm skørte jæger osv også ved_du_ting om hvordan en
svans fungere ....

Fra : Tony

Dato : 13-03-06 20:11

> [...]
>
> jamen du milde Tony og her gik jeg og troede du var rent hetro som
> slagter på 190 cm skørte jæger osv også ved_du_ting om hvordan en

*GGG* -- Det er kun noget jeg har læst og hørt, ikke andet. Absolut ikke
egne erfaringer.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 20:53

On Mon, 13 Mar 2006 20:10:58 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>*GGG* -- Det er kun noget jeg har læst og hørt, ikke andet. Absolut ikke
>egne erfaringer.

Nå jamen jeg blev bare lidt overrasket over du viste hvordan jeg havde
det - så jeg tænkte du måtte vide besked :0)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-06 14:48

> Hvori består det seksuelle?

Han tænker sex med hjernen ... lam ... hjernen ... get it?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : preben nielsen

Dato : 12-03-06 09:36

> [...]
> prosta
> kitel der med fordel kan stimuleres ... men jeg må nok indrømme

Hvorfor mener du at du skulle forbinde en anal-undersøgelse med
noget seksuelt ???

Sex sidder mellem ørerne.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-03-06 19:44

On Sun, 12 Mar 2006 09:36:16 +0100, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Hvorfor mener du at du skulle forbinde en anal-undersøgelse med
>noget seksuelt ???

hvorfor ikke ?

>Sex sidder mellem ørerne.

netop og derfor !

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-03-06 19:51

> [...]
> MvH
> Bo M Mogensen
> "This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

Begynder vanskeligheder det skal du ikke lade dig slå ud af. Som med mange
kvinder, der også er inde på at de første gange ikke er noget for dem.Jeg må
nok sige at du udtaler dig på en latterligt grundlag.Naturligvis er man ikke
motiveret på Hvidovers analgastranomisk afd hvor man har ganske andre ting i
sinde. Prøv igen evt sammen med din onkel? Drik først en stor slurk
amerikansk olie. Så er jeg inde på at både dig + onkel får en oplevelse der
aldrig bliver glemt
MvH Steen