Autobild i DK udgave?
Fra : TDN

Dato : 11-03-06 14:08

Jeg kan se Autobild kommer til Danmark d. 16/3.

http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=17

Jeg har aldrig haft købt det tyske, så mit spørgsmål er om det er et ok
seriøst blad (jeg går ud fra det kommer til at ligne det tyske) eller noget
V-Max pop ?

Det kommer vist hver 14 dag til en pris på ca. 20 kr.

Mvh
Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 11-03-06 17:00

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se Autobild kommer til Danmark d. 16/3.
> www.autobild.dk/Default.aspx?ID=17

Okay - så prøve de atter engang...

> Jeg har aldrig haft købt det tyske, så mit spørgsmål er om det er et ok
> seriøst blad

Den tyske udgave købte jeg hver uge gennem en årrække.
Et fremragende blad, IMO...

> (jeg går ud fra det kommer til at ligne det tyske)

Dét var problemet sidst - det kunne slet ikke matche den tyske udgave...

Fra : Basil Fawlty

Dato : 11-03-06 22:02

Mogens... skrev d. 11-03-2006 i meddelelse

Vi kan håbe det er godt.
Kai

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-03-06 22:21

> Den tyske udgave købte jeg hver uge gennem en årrække.
> Et fremragende blad, IMO...

Helt enig - det satte standarden for mig, da jeg i 1988 boede på en tysk
skole.

De efterfølgende mange år købte jeg det i DK hver tirsdag - efter det udkom
i Tyskland om mandagen.

Ingen blade i DK kunne leve op til AutoBild.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 22:48

TDN wrote:
> [...]
> eller noget V-Max pop ?
>
> Det kommer vist hver 14 dag til en pris på ca. 20 kr.

Jeg vil da give det en chance. En 20'er lyder okay.
Hvis du vil have et seriøst tysk bilblad, så køb Auto Motor und Sport.

hilsen peter

Fra : Henrik B.

Dato : 12-03-06 16:30

"Peter S." <-> skrev i en meddelelse

> Hvis du vil have et seriøst tysk bilblad, så køb Auto Motor und Sport.

Bortset fra at AMS er det mest "farvede" bilblad i Tyskland (Europa?).

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Mogens...

Dato : 12-03-06 16:40

> Bortset fra at AMS er det mest "farvede" bilblad i Tyskland (Europa?).

Det er Europas største bilblad -
Farvet? - fordi bladet elsker VAG?

Fra : Henrik B.

Dato : 12-03-06 17:06

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Det er Europas største bilblad -
> Farvet? - fordi bladet elsker VAG?

Nope, fordi de generelt elsker tyske biler...

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Brian

Dato : 12-03-06 18:14

Henrik B. wrote:

> Nope, fordi de generelt elsker tyske biler...

Altså et seriøst blad, hvis ord man kan tage for gode varer

/Brian