Tyskerne gidder vist ikke MGP længere
Fra : Just George

Dato : 11-03-06 13:53

Nå da, Tyskerne er vist blevet ret trætte af MGP, kun 3 gad at stille
op til det tyske her i Torsdags
Mon det har med den sidste plads at gøre som Tyskland fik sidste år ?

--
If some one asks, i'm:
Just George

Fra : Jake

Dato : 13-03-06 22:14

De mangler Dschenghis Kahn til at fyre den op med Moskau Moskau!

mvh Jake

Fra : Just George

Dato : 14-03-06 13:33

Jake had some thoughts and wrote this:

> De mangler Dschenghis Kahn til at fyre den op med Moskau Moskau!
>
> mvh Jake

De gik vist på pension for mange år siden.
Men det blev nogen der hedder Texas Lightning, en plagiat gruppe
der snupper gamle numre og laver den til country style, som skal
spille for Tyskland.
--
If some one asks, i'm:
Just George

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-03-06 13:51

Just George wrote:

> De gik vist på pension for mange år siden.
> Men det blev nogen der hedder Texas Lightning, en plagiat gruppe
> der snupper gamle numre og laver den til country style, som skal
> spille for Tyskland.

Hvis det er denne så skal de vist vænne sig til sidste pladser ?

http://s137981643.online.de/texas/jukebox/streams/tl_nonever_sh.m3u

--
Christian
www.yee-haw.dk

Fra : Just George

Dato : 14-03-06 14:07

Christian B. Andresen had some thoughts and wrote this:

> Hvis det er denne så skal de vist vænne sig til sidste pladser ?
>
> http://s137981643.online.de/texas/jukebox/streams/tl_nonever_sh.m3u

Valget var ikke just bedre med de 2 andre:
Thomas Anders fra hedengangene Modern Talking eller Vicky Leandros
der er kendt som schlager sangerinde.
--
If some one asks, i'm:
Just George

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-03-06 14:14

Just George wrote:

> Valget var ikke just bedre med de 2 andre:
> Thomas Anders fra hedengangene Modern Talking

Husker dem tydeligt

> eller Vicky Leandros der er kendt som schlager sangerinde.

Troede jeg ellers var tyskernes favoritmusik til MGP

--
Christian
www.yee-haw.dk