7800GT, driverproblem?
Fra : TGJ

Dato : 11-03-06 13:52

Hej

Har lige opgraderet til
Leadtek 7800GT Extreme Vivo
Asus A8n32-SLI
AMD 3800+ X2
CORSAIR 2x1 GB 4000PT

Problemet er at musepilen ligesom hænger lidt en gang i mellem, hvilket gør
at jeg ikke "rammer"
der hvor jeg tror.
det er ikke hele tiden.

har prøvet 3 forskellige drivere: 77.77 og 81.98 og nu 84.20

Nogen forslag?

Har geninstalleret win xp pro helt fra bunden

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-06 18:59

TGJ wrote:
> [...]
>
> har prøvet 3 forskellige drivere: 77.77 og 81.98 og nu 84.20
>
> Nogen forslag?
>
> Har geninstalleret win xp pro helt fra bunden

Har du prøvet at installere en anden musedriver?

Fra : TGJ

Dato : 12-03-06 21:16

"Jesper G" <super_gSnabelAesenetPrikdk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet at installere en anden musedriver?

LOOOL
Nej det havde jeg ikke, MEN DET HAR JEG NU!!!!!!

Takker mange gange for hjælpen.

Havde kun win standard driver installeret og alt virker perfekt

Thomas