mc kørekort
Fra : Vagn Grønkjær

Dato : 11-03-06 13:21

Jeg skulle spørge NG fra en veninde, hvor man bør tage sit mc kørekort, når
vi befinder os på Sydvestfyn.?
Og hvad må det så koste?

Vagn Grønkjær

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 15:04

Jeg gav 10500kr i efteråret 2005 hos Allan Johansen i Svendborg.

Fra : Kasperkk_nielsen@hot~

Dato : 11-03-06 16:07

Hej Vagn
Hvis Odense ikke ligger for langt væk, kan jeg varmt anbefale Kenneths
køreskole. Det er et fint sted og prisen var lav. Det var en vigtig
faktor da jeg tog kørekort marts-april 2004. Den samlede pris på
kørekort blev så vidt jeg husker 7018 kr og jeg kom rimelig hurtigt
igennem alt undervisningen. Det er jo ikke meget ved at få et billigt
kørekort, hvis det ender op med at tage et halvt år at erhverve det

just my 2 cents

Kasper Skovslund Nielsen
Svendborg
Dfmc profil 553

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 12-03-06 04:02

"Vagn Grønkjær" <vagng@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skulle spørge NG fra en veninde, hvor man bør tage sit mc kørekort,
> [...]

Jep 6500,- dkr i Odense, det har jeghørt det kan gøres for, om man tør
presse kærelæreren lidt. 7000,- dkr er også ganske fornuftig. Der må da være
en i Svendborg, Assens eller Fåborg der har lyst til at sælge et kørekort
for omkring 7 kg.

Mvh,

Allan
Aprilia SL1000

Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-03-06 21:39

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> presse kærelæreren lidt. 7000,- dkr er også ganske fornuftig. Der må da
> være en i Svendborg, Assens eller Fåborg der har lyst til at sælge et

7 kg af hvad?

ScooterBo