Vedr. køb af eventuelt nyt AGP graffikort
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 10-03-06 22:22

Hej,
Jeg overvejer at købe et nyt graffikort (AGP) og har kig på denne:
http://pc-huset.dk/shop/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=2405
Jeg har et GeForce 6600 GT i forvejen, så kan det overhovedet betale sig.
Jeg skal primært bruge det til spil og grafik (lettere grafik-behandling)

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Esben

Dato : 10-03-06 23:30

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal primært bruge det til spil og grafik (lettere grafik-behandling)

Nej, det vil formentligt være dårligere end dit nuværende. Geforce 7800GS
vil være et bedre (men dyrere) valg.

--
Esben

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 12-03-06 20:29

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej, det vil formentligt være dårligere end dit nuværende. Geforce 7800GS
> vil være et bedre (men dyrere) valg.
>
> --
> Esben
Tak for svar.