Nyt spil.
Fra : Ole Hansen

Dato : 10-03-06 22:10

Hej Ng.
Jeg elsker at skyde tyskere.
Nu har jeg spillet mohaa cod 1 far cry cod2
hvilket spil skal jeg nu købe?
Kun 3D singelplayer Shooter spil
Mvh Ole.

Fra : Silver

Dato : 10-03-06 22:29

"Ole Hansen" <kirsten-olefjern@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng.
> Jeg elsker at skyde tyskere.
> Nu har jeg spillet mohaa cod 1 far cry cod2
> [...]

http://www.gamersindia.com/Previews/Uber-Soldier/

Ubersoldier som osse foregår under WW2, du er genetisk manipuleret og kan
bruge underlige kræfter for at dræbe tyskere :)

Du kan hente demoen her.

http://www.dailyrush.dk/files/demos/1339/download/

Jeg kan se at du har gennemført de fleste WW2 shooters. Men du mangler lige
disse :)

Brothers In Arms (RIGTIG fedt!!)
Brothers In Arms Earned In Blood (God efterfølger til BIA)
Return To Castle Wolfenstein (FEDT spil med okkulte overtoner)
Sniper Elite (Blæret sniper spil, med point for hvor langt fra du dræber
:D)

Jeg vil især slå på tromme for Sniper Elite hvis du er glad for sniper
riflen i de FPS shooters du har spillet. I Sniper Elite følger du kuglen til
målet når du skyder tyskerne og der findes forskellige drabsmetoder mht
sniperen hvor der gives point efter hvor svære skudene er ( prøv at få 3
tyskere til at stå i række og så nakke dem alle med 1 skud :D ), og
missionerne er rigtig godt varieret.

Hvis det ikke lige skal være WW2 shooters så vil jeg anbefale disse :

Halflife 2.
Tom Clancy Rainbow Six Lockdown.
Battlefield 2.
The Regiment.
SWAT 4 og udvidelsen The Stetzkov Syndicate.

Håber du kan bruge lidt af disse forslag :), kun Rainbow Six Lockdown, SWAT
4 udvidelsen og The Regiment er helt nye spil så de fleste kan fåes
billigere end normalt :)

Held og lykke.

Mvh
Silver.

Fra : Michael

Dato : 11-03-06 11:07

Jeg er også vild med WW2 FPS spil, og jeg tror jeg har de fleste, de bedste
er Call of Duty 1 og 2.
Mvh. Michael