Battlefield 2 opløsnings spørgsmål
Fra : Silver

Dato : 10-03-06 22:04

Davs gruppe!.

Jeg har lige erhvervet mig Battlefield 2 spillet fordi flere af mine venner
og arbejdskollegaer har slået gevaldigt på trommer for det og syntes det
bare manglede at jeg skulle med dem ind og game det online for at de kunne
nakke mig sønder sammen......

Så er det jeg ville høre hvordan jeg sætter min opløsning til 1280x1024 ?,
jeg kan se at den ikke dukker op inde under video options men springer
direkte fra 1280x960, eller sådan noget, til 1600x1200.

Jeg har ingen problemer med at sætte opløsningen til 1600x1200 men der har
min maskine så liiiiige lidt problemer med at køre spillet flydende som det
jo kræver hvis man skal dræbe et par arbejdskollegaer der vil blære sig
hehe.

Skal man ind og ændre i noget opsætning for at få adgang til 1280x1024
opløsningen?.

Håber i kan hjælpe mig og på forhånd tak

God Weekend!!

Mvh
Silver.

Fra : N´far \( 8600 \)

Dato : 10-03-06 23:11

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opløsningen?.
>
> Håber i kan hjælpe mig og på forhånd tak

Start BF2 with a shortcut with the following switch:

[driveletter]:Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1
+fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024"

http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/35209/

Fra : Silver

Dato : 11-03-06 19:03

> Start BF2 with a shortcut with the following switch:
>
> [driveletter]:Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1
> +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024"
>
> http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/35209/

Spank you!, Spank you very much!, det vil jeg straks forsøge :)

Mvh
Silver.

Fra : Brian Lund

Dato : 11-03-06 00:04

> [...]
> hehe.
>
> Skal man ind og ændre i noget opsætning for at få adgang til 1280x1024

En grund til den nok ikke har 1280*1024 uden "fusk" er nok at det ikke er en
4:3 opløsning, som 1280*960 ER... Men ok, hvis du har en fladskærm der er
beregnet til *1024 så er det selvfølgelig en fordel da det ellers ser
pixeleret ud, eller at billedet er mindre end skærmens areal!

Hvis du har en CRT skærm, så kør *960, da det er den "rigtige" opløsning,
det vil se _lidt_ forstrakt ud, men nok ikke mere end at du ikke bemærker
det :)

Brian

Fra : Silver

Dato : 11-03-06 19:03

> [...]
> det vil se _lidt_ forstrakt ud, men nok ikke mere end at du ikke bemærker

Brrr jeg lagde mærke til det :S, er vant til 1280x1024 i alle de spil jeg
spiller så jeg prøver lige N'fars ide. Men tak for informationen :)

Mvh
Silver.

Fra : mop

Dato : 12-03-06 03:25