mistet skøde
Fra : Gustav Bernzer Kernt

Dato : 10-03-06 21:50

vi har mistet et skøde
hvad gør man så når man skal bruge skødet

Fra : Ole

Dato : 10-03-06 22:48

"Gustav Bernzer Kernt" <jura@videnskab.dk.dk> skrev i en meddelelse
> vi har mistet et skøde
> hvad gør man så når man skal bruge skødet

Få en kopi fra Tinglysningen ellers må en skødeskriver lave en - pris
omkring 3.500 kr

vh Ole

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-03-06 00:17

Gustav Bernzer Kernt <jura@videnskab.dk.dk> wrote:

> vi har mistet et skøde
> hvad gør man så når man skal bruge skødet

I mange situationer, f.eks. låneomlægninger, kan man blot skrive at
skødet er bortkommet.

--
Jesper Lund

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 12-03-06 06:46

"Gustav Bernzer Kernt" skrev ...
> vi har mistet et skøde
> hvad gør man så når man skal bruge skødet
Det kommer an på hvad du skal bruge det til.
Som dokumentation for din adkomst, kan du i
mange tilfælde bruge en tro og love erklæring
sammen med den sidste ejendomsskattekvit-
tering. De var sådan jeg fik min forrige lejlighed
solgt.

Keld Lergren Nielsen
"Tog kører på skinnerne og staldlygter skinner på køerne"