Tvinges prostituerede til usikker sex??
Fra : Peter

Dato : 10-03-06 20:19

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=339154

"Hun fortæller, at en ung dansk prostitueret i går kom grædende til hende.
Den unge pige var gået fra sit arbejde på en anden massageklinik, fordi
ejeren ville tvinge hende til oralsex uden kondom."

At tvinge nogen til noget er uetisk, men er oralsex uden gummi usikker sex,
hvad siger vindenskaben ??.

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-03-06 20:42

"Peter" <peter@mo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ejeren ville tvinge hende til oralsex uden kondom."
>

> At tvinge nogen til noget er uetisk, men er oralsex uden gummi usikker

Der er altid mulighed for smidte med aids via små rifter i huden og hvis
penis er lederet.

Mvh. brian

Fra : nana sørensen

Dato : 11-03-06 00:34

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message

> Der er altid mulighed for smidte med aids via små rifter i huden og hvis
> penis er lederet.
>
> Mvh. brian

Plus genital herpes og andet guf. Nu har jeg aldrig været på et bordel, men
efter hvad nogle prostituerede siger, så er kunderne ikke altid
velsoignerede. Og osterejer er vel ike fede at sutte på, medmindre der er
pakket ind i plastic når man arbejder på et bordel. Yrk.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-03-06 14:11

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-03-06 14:13

> [...]
> velsoignerede. Og osterejer er vel ike fede at sutte på, medmindre der er
> pakket ind i plastic når man arbejder på et bordel. Yrk.

Ja det kan jeg godt føge dig i, jeg ville heller ikke være sammen med et
svin.

Fra : N/A

Dato : 11-03-06 17:09

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-03-06 12:31

> Nu tænkte jeg på pigen ikke omvendt. Er det muligt at blive smittet
> ved slikke fisse eller sutte pik ??. Det hævder de nemlig på aids
> informationen. Men hvilke beviser har de???, Jeg kan jo også hævde
> alt mellem himmel og jord, hvis jeg ikke skal bevise noget. Hvor
> mange mennesker er foreks blevet smittet via oralsex??.

Der var jo sagen med tandlægen i USA, der smittede, vistnok, tre patienter
den vej.

Mark

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-03-06 17:35

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der var jo sagen med tandlægen i USA, der smittede, vistnok, tre patienter
> [...]
Jamen så er vi tilbage til den ene bøsse fra H:C Ørstedsparken. Pointen er
at vi er 6-7 milliarder mennesker på jorden og prøv at forestille dig at vi
skulle ændre adfærd ikke kun seksuelt men generalt i det hele taget, det
ville formodentlig slet ikke kunne lade sig gøre.

Er der nogen der har fået kræft af mobiltelefon, okay så dropper vi mobilos
og hvad med disel udstødning okay så dropper vi disel lastbilen osv. Enhver
må vel ku se at det her er helt ude af proportioner med den evt risiko. Og
læseren kan jo selv regne ud at var der selv den mindste risiko ved oralsex,
så havde der 100% sikkert været lesbiske HIV positive der havde smittet
andre lesbiske. Og det er ikke sket endnu. Og Mark hvorfor er det ikke sket
endnu, tankevækkende ikke.

Nu er der bare den lille ting at menneskers sexliv ofte er det der giver
mening i en hård og barsk tilværelse og at der sidder en autoritet og bilder
folk noget ind der ovenikøbet er lodret usandt. Det er i bedste fald helt
uantageligt, for du kan ikke forlange at 6 milliarder mennesker skal ændre
adfærd på grund af 4 mennesker, ingen ved om den tandlæge har sprøjtet sit
eget blod eller om den ene bøsse har talt sandt. Det vi tilgengæld ved 100%
sikkert er at de videnskabendlige undersøgelser viser at man slet ikke kan
blive smittet oralt.

Danmarks førende aids forsker Jens Olav Nielsen fra Hvidovre hospital
udtalte på DR 1 for 15 år siden at "det endnu ikke er bevist at oralsex kan
overføre HIV virus". Jeg vil sige hvor mange år skal drenge og piger vente
før end at de siger sandheden på aids informationen. Skal de fejre deres 90
års fødselsdag førend man siger sandheden

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-03-06 15:03

> [...]
> forestille dig at vi skulle ændre adfærd ikke kun seksuelt men
> generalt i det hele taget, det ville formodentlig slet ikke kunne

Jeg er enig i dine betragtninger. Historien med tandlægen har også den
tilføjelse, at hygiejnen ikke var i top på den klinik og der sandsynligvis
ikke blev brugt gummihandsker.

At der skal bruges kondom ved oralsex har ikke så meget med hiv at gøre, som
med alle mulige andre kønssygdomme, der smitter meget lettere. Det er bare
lettere at sige, at det er for at beskytte mod hiv/aids.

Om det er rigtigt eller forkert at gøre det på den måde, fremfor en mere
præcis information er svært at sige. Hovedsagen må være at man/de unge ikke
dyrker ubeskyttet sex. Eller prostituerede for den sags skyld.

Mark

Fra : Poul Nielsen

Dato : 13-03-06 17:29

> [...]
> med alle mulige andre kønssygdomme, der smitter meget lettere. Det er bare
> lettere at sige, at det er for at beskytte mod hiv/aids.

Jeg vil til dette bemærke at min holdning om at oralsex uden gummi er sikker
sex, selvfølgelig kun gælder oralsex. Jeg kunne aldrig drømme om at anbefale
nogen at have usikker sex.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-06 19:56

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> himmel og
> jord, hvis jeg ikke skal bevise noget. Hvor mange mennesker er
Viden er manglende vedr om aids nogensinde er smittet på anden måde
end analbold og blodtransfusion.
Der er jo ikke video på megen erotik. Folk lyver.
Viden om at kondom er 100% sikker og ikke mærkes væsentligt er god men
fortiet.
De fleste massagekunder er nervøse for smitte og kondome insisteres på
af begge partie, stort set altid.
_Når luder er smittet er det nok fra sprøjtenarkomani_

Fra : Blinkhinde

Dato : 11-03-06 15:03

Poul Nielsen skrev:

> [...]
> jord, hvis jeg ikke skal bevise noget. Hvor mange mennesker er foreks blevet

Spørg dem på AIDS Informationen. De vil ganske sikkert kunne henvise
dig til rapporter eller videnskabelige undersøgelser, statistikker
m.m., der påviser dette.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-03-06 17:09

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Spørg dem på AIDS Informationen. De vil ganske sikkert kunne henvise
dig til rapporter eller videnskabelige undersøgelser, statistikker
m.m., der påviser dette.

Jamen det gjorde jeg skam også og fik at vide at en enkelt bøsse var blevet
smittet med HIV i H.C. Ørstedsparken via oralsex. Det vil sige at 5
millioner danskerne har skullet ændre sexvaner pga af én enkelt person!!!!.

Jeg fortalte aids info at cand psych Steen Hegeler i 1988 havde skrevet en
kronik i dagbladet Politiken, hvori han kunne berette at: man med 100%
sikkerhed vidste at der blandt de 2 millioner HIV positive (der var blevet
smittet ved blodtransfusioner rent statistisk) måtte være 100.000 lesbiske
HIV positive ( i dag er dette tal langt højere) og da der selv den dag i dag
ikke findes en eneste lesbisk der har smittet en anden lesbisk med HIV.

Og da oralsex udgør en meget stor del af det lesbiske samvær, så siger det
klokkeklart noget om risikoen.
Men hvad så med sædslugning?, man har også forsøgt at bevise at HIV kan
smitte oralt ved at sprøjte ren HIV virus ind i mundene på forsøgsaber
(Hvilket er mange gange farligere end at drikke sæd og skedesaft) og da
ingen af disse aber til dagsdato er blevet HIV positive. Det viser IMHO
klart at HIV ikke smitter via munden.

Da jeg læste denne kendsgerning ringede jeg til AIDS informationen og
fortalte dem at jeg havde en lesbisk søster og jeg fortalte dem at jeg var
bange for at hun skulle blive smittet. Den rare HIV info medarbejder
beroligede mig ved at sige at det skam var blevet bevist at man ikke kunne
blive smittet med HIV via oralsex. Da jeg derefter spurgte ham om jeg nu
også kunne slikke fisse direkte uden noget imellem, da sagde han at det var
noget helt andet. Han postulerede nu at hetereoer havde flere partnere og at
vi derfor kunne smittes med HIV.

Der er skrevet flere artikler om Aidsinformationen i Jyllandsposten heri
påstås det at man (for hetereoseksuelle) bevidst overdriver risikoen for at
blive smittet med HIV med det formål for øje at indrive flere støttekroner
fra staten. Fordi hvis HIV forblev en slags bøssepest så ville den
financielle støtte blive reduceret betydeligt.

Fra : ThomasB

Dato : 11-03-06 16:26

"Peter" <peter@mo.com> skrev i en meddelelse
> At tvinge nogen til noget er uetisk, men er oralsex uden gummi usikker
> sex,
> hvad siger vindenskaben ??.

Risikoen eksisterer, men er meget lille.