ubudne løgvækster
Fra : T.K

Dato : 10-03-06 16:09

Har gravet mine løg op sidste sommer, men der var selvfølgelig en del småløg
som undgik skovlen. Jeg lagde fiberdug over og derpå granitskærver. En del
løg har allerede banet sig vej under fiberdugen og stikker kækt næsen frem i
lyset langs kanterne i bedet.
Da jeg helst vil undgå at fjerne alle skærverne og dug efterlyses gode råd
til hvordan jeg får et bed uden en stribe af forskeligartede løgvækster
langs kanterne.

Fra : Martin

Dato : 10-03-06 16:55

"T.K" <t@fritid.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til hvordan jeg får et bed uden en stribe af forskeligartede løgvækster

Hvis du ikke vil til at grave, så er det vist round-up der er løsningen.

/Martin