Røget hamburgerryg på Weber?
Fra : Peter Jensen

Dato : 10-03-06 16:11

Hej,

Jeg har en 1kg røget hamburgerryg. Kan denne laves på en 47cm Weber? Hvis
JA, hvordan? Direkte eller inddirekte og hvor lang tid. Det skal nævnes at
jeg ikke har meget ekstra udstyr til Weberen, så den skal ligge direkte på
risten.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-06 22:24

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis JA, hvordan? Direkte eller inddirekte og hvor lang tid. Det
> skal nævnes at jeg ikke har meget ekstra udstyr til Weberen, så den

Mumms,. røget hamburgerryg.
Men alle smagsvidunderne
_er der jo allerede_
i saltning og røgning og du vinder intet ved Weber - smid svinebidden
i mikrobølgeovnen.
(Lidt maillardprocesser på lidt brændt sporpe kan opnåes også i mikro,
hvis den har grill/varmluft.- men de vejer ikke 1% så tungt her, som
ved en ukrydret/usprængt _engelsk bøf_ som bål-sjovet er skabt til)