Microsoft bombshell: no EFI support for Vi~
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-03-06 15:54

Hej

Fandt lige flg. på den norske gruppe...
mvh. Erik Richard

"Microsoft revealed today that it will not support EFI booting for
Windows Vista on its launch. The news will be a shock for owners of
Intel Macs who had hoped they would be able to dual-boot between
Windows Vista and OS X. Intel Macs only support booting via EFI."

http://apcmag.com/apc/v3.nsf/0/E666E4A0A303D9AACA25712C008166C4

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-03-06 16:05

> Hej
>
> Fandt lige flg. på den norske gruppe...
> mvh. Erik Richard
>
> "Microsoft revealed today that it will not support EFI booting for
> Windows Vista on its launch.

ok, med fare for at gentage mig selv ... who gives a flying fuck.

Det er et mindretal der rent faktisk har brug for den slags. Alle andre
kan bruge det virtualiserings software der helt sikkert kommer. (tænk
VPC, bare _meget_ hurtigere)

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-03-06 21:15

> Det er et mindretal der rent faktisk har brug for den slags. Alle andre
> kan bruge det virtualiserings software der helt sikkert kommer. (tænk
> VPC, bare _meget_ hurtigere)

På rygtebørsen er forlydenerne at MS nuker deres VPC port, dvs ingen
macintel VPC - tilgængæld skulle wmware være på vej.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-03-06 22:58

> På rygtebørsen er forlydenerne at MS nuker deres VPC port, dvs ingen
> macintel VPC - tilgængæld skulle wmware være på vej.

Hul i VPC, WMware derimod er højt på min ønskeliste ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Allan

Dato : 10-03-06 20:16

en af mine venner har planer om at købe en mac mini som server, og det
ville være et godt salgstrick hvis man kunne boote om i windows. Men
formoder man kan bruge XP, så det lokker jeg med.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-03-06 22:58

Allan <minkonto@gmail.com> wrote:

> en af mine venner har planer om at købe en mac mini som server, og det
> ville være et godt salgstrick hvis man kunne boote om i windows. Men
> formoder man kan bruge XP, så det lokker jeg med.

XP dur heller ikke ...

og en Mini er ikke bygget til at køre server 24/7

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?