Forslag.
Fra : Claudio Adam

Dato : 10-03-06 14:56

Det meddeles at der savnes input fra den menige befolkning, vedrørende
Profet Tegninger!

Her er så mine 5 cent:

Kan man i sin vildeste fantasi forestille sig at samtlige Aviser i
Europa kører en massiv kampagne: Hvor Protestant som Katolik samt
selvfølgelig Jødedommen etc. Tager gas på indbyrdes og det i den grad
på hinanden,
Jah, so gemutlich sein!

For på den måde at vise:
At: " vore Religioner kan bære et sådan angreb??!!
Kan jeres, se Religionen Islam!??

Og, for derved at " De Fuse The Situation ":
Kort sagt gøre Religion mere i " Guds Ånd, se mennesket. )

Adam.

NB. Det er vel efterhånden ved at være sidste udkald?
Var der ellers nogen der så filmen " Under Himlen " den anden dag?

Fra : jørgen

Dato : 10-03-06 21:21

"Claudio Adam (slet TEKW8)" <kraka@TEKW8c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Europa kører en massiv kampagne: Hvor Protestant som Katolik samt
> selvfølgelig Jødedommen etc. Tager gas på indbyrdes og det i den grad

Hvad skulle det hjælpe de muslimer der er blevet såret og krænket af
Muhammed-tegningerne at man nu også gør nar af Jesus og andre religiøse
hovedpersoner?

> For på den måde at vise:
> At: " vore Religioner kan bære et sådan angreb??!!
> Kan jeres, se Religionen Islam!??

Ja, religionerne kan sikkert alle klare det, men det er der mange
enkeltindivider der ikke kan, og det bør man vise respekt for. Ytringsfrihed
under ansvar, med respekt for andres følelser.

Der var jo også mange kristne herhjemme der blev dybt krænket og såret over
Jens Jørgen Thorsens kreative visuelle tolkninger af Jesu liv.

mvh. jørgen

Fra : Claudio Adam

Dato : 11-03-06 08:30

jørgen <brothers_bisp@hotmail.com> skrev:

> [...]
>under ansvar, med respekt for andres følelser.
>
>Der var jo også mange kristne
>herhjemme der blev dybt krænket og såret over

Der er jo dem der påstår at vi står overfor 2.Absolut:
Nemlig Ytringsfrihed versus respekt overfor Religion!

Jeg vil mene at man kan ikke have begge dele, De kan kort sagt ikke
forligges:
Uden at man enten:
Skal jeg sige tager Religion mindre alvorlig,
eller på den anden side helt undgår at gøre grin med Religion.

Der er ikke nogen gylden middelvej,
- for som du selv nævner:
Der vil altid være fraktioner indenfor Diverse Religioner der ikke
ville kun akceptere en nedgørelse !

Dette kan jeg på sin vis godt forstå:
Derfor skulle Jyllands Posten have Holdt sin Kæft, eller:
Gået hele vejen og stået Fast På sin forsvar af ytringsfriheden:
og det ved et fast Nej, Vi ( se avisen ) vi giver os kort sagt ikke en
tomme.

Hvilket jo så igen:
Stiller dem i samme lys som De afdelinger - se grupperinger inden for
i dette tilfælde Islam:
Der Ikke vil kunne klare en således Tegning Kampagne, se
Nedgøring/Profet.

For at dette således ikke skal være løgn:
Har den Zionistiske Damppresse,s forlængede Arm, Se S. E. fra Dansk
Folkeparti.
Begået den samme fejl:
Ved først at hejle blandt andet DSB igennem for ikke at ville udstille
diverse, var det plakater?
For derefter at trække sig fra egne udsagn: Vedrørende ( Dansk
Folkeparti ), egen Plakat Kampagne!

Hvordan satan skal Muslimmerne nogen sinde kunne tage
dette scenario alvorligt?

Mvh Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 11-03-06 08:37

Claudio Adam <kraka@8QC7Mc.dk> (slet 8QC7M) skrev:

>Hvordan satan skal Muslimmerne
>nogen sinde kunne tage
>dette scenario alvorligt?
>

>Mvh Adam.

----------

NB.
Hvordan skal vi menige Danskere.
Overhovedet kunne få hoved og hale i dette Politiske Cirkus.

Adam.
www.sitecenter.dk/edelweiss

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-03-06 10:29

Claudio Adam (slet G4WDZ) skrev i

[ ... ]
> NB.
> Hvordan skal vi menige Danskere.
> Overhovedet kunne få hoved og hale i dette Politiske Cirkus.

Spørg i news:dk.politik - hvortil der er sat XFUT

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-03-06 10:27

Claudio Adam (slet 8QC7M) skrev i

[ ... ]
> Der er jo dem der påstår at vi står overfor 2.Absolut:
> Nemlig Ytringsfrihed versus respekt overfor Religion!
>
> Jeg vil mene at man kan ikke have begge dele,

Selvfølgelig kan man da sagtens have begge dele. En ytringsfrihed der *ikke*
er under ansvar og som *ikke* viser respekt er heller ikke ytringsfrihed,
men kun gadedrengementalitet

Fra : Claudio Adam

Dato : 11-03-06 11:35

Andreas Falck <fake@skrift.invalid> skrev:
> [...]
>men kun gadedrengementalitet
>
>--
>Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093

Hvordan syntes du selv det går?

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-03-06 12:26

Claudio Adam (slet TQ9UM) skrev i

> Hvordan syntes du selv det går?

Langt bedre end du tror - især da du jo åbenbart heller ikke formår at
benytte dig af god citatteknik

FUT dk.admin.netikette

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret