Uma Thurman single igen
Fra : Dan

Dato : 10-03-06 13:40

Så er det nu, drenge! EB skriver:

"Kill Bill-skønheden Uma Thurman er skredet fra sin kæreste
Andre Balazs.
- Det er desværre sandt, men vi er stadig gode venner, siger den
35-årige filmstjerne ifølge The Sun.
Uma Thurman og Andre Balazs blev kærester i 2004, kort efter
Thurman brød med skuespilleren Ethan Hawke, som er far til hendes to børn.
Thurman og Balazs planlagde at blive gift og stifte familie, men
ifølge en kilde tæt på parret kom Umas temperament i vejen.
- De havde et skænderi, og hun smed ham ud.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 10-03-06 21:18

Hmm Jubii, så kan man igen jagte hende... .

Fra : Too Old

Dato : 10-03-06 22:36

Fra : Per

Dato : 12-03-06 12:17

"Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote in message
> [...]
> men ifølge en kilde tæt på parret kom Umas temperament i vejen.
> - De havde et skænderi, og hun smed ham ud.

ja og?

Fra : Jesper

Dato : 12-03-06 15:35

Per <no@tak.dk> wrote:

> ja og?

Så skal du da ud på frierfødder
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin Møller

Dato : 13-03-06 11:49

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men ifølge en kilde tæt på parret kom Umas temperament i vejen.
> - De havde et skænderi, og hun smed ham ud.

Hvad i alverden kommer det dog os ved....

Martin

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-03-06 08:11

"Martin Møller" <mm@randersmusikskole.dk> wrote in message

> Hvad i alverden kommer det dog os ved....

Åbenbart nok til at du gad kommentere det

Desuden ser jeg de som et mest-for-sjov indslag, især hvis du læser
Dans indledende kommentar. Tydeligvis ikke postet for alvor, bare et
pudsigt lille indslag for morskabens skyld.

Nej, du behøver ikke kommentere at du ikke ser noget morsomt eller
interessant idet, det er vi klar over

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /