lygter
Fra : thomas berg

Dato : 10-03-06 13:44

Da jeg står og skal ud og invetere i en ny lygte, ville det være fedt, hvis
nogen lå inde med lidt bruger info.
Jeg skal bruge en kanister lygte med 50w halogen.
Jeg tror valget skal findes mellem Hartenberger Wreck Maxi (3600 kr) eller
Z-Lights Compact med enten 4,5 ah batteri (3000kr) eller9 ah batteri
(3800kr). Begge lygter virker lækre men, hvis nogen har prøvet en eller
begge typer, ville det være super med lidt meninger fra det virkelige liv.

Thomas Berg...

Fra : Brian Larsen

Dato : 10-03-06 14:24

Hej Thomas

Prøv at gå ind på WWW.OCEANPRO.DK, dykker selv med en lygte
derfra og har aldrig haft problemer, er også mulighed for at
sætte en lygte sammen netop til dine behov og krav og priserne
er rimelige, starte ved er par tusinde, firmaet er hjemmehørende
i Nr.Sundby oig lygterne er egen produktion.

Mvh. Brian Larsen

Fra : U W

Dato : 11-03-06 09:16

Hej Thomas.
Jeg har en Z-light og og er kanon glad for den. Der har intet
været med den overhovedet og servicen er super. Jeg har 50 watt
halogen med 4,5 ah. Du kan efterfølgende købe et HID hoved og så
har du en HID-lygte. Så har du lys til alle former for dykning.
mvh
Ulrik

Fra : Bo Poulsen

Dato : 14-03-06 22:52

Hej Thomas

Jeg har den omtalte lygte (Hartenberger Wreck Maxi) Og er super glad for
den. Den er monteret med en 50 w LX pære (den type der bliver anvendt i
overheads projektore) jeg er super til freds med den. Jeg har sågar haft den
over svømmet en enkelt gang, hvilket jeg først opdaget en uge senere. Jeg
skulle blot skylle den i fersk vand og lade batteriet op så var der liv i
den igen. Det skal lige siges at det var min egen skyld den blev
oversvømmet. Men jag skal da sige med det samme hvis valget stod mellem en
Halogen og en HID så ville det blive en HID i dag.

Bo