TIL SALG: Opel Kadett 1,6, 8 MDR. TIL SYN
Fra : Margit Nielsen

Dato : 10-03-06 08:52

8MDR. TIL SYN, fin Opel Kadett sælges, bilen har lige fået helt ny
strømfordeler, tandrem og er gennemgået af en mekaniker. Kører perfekt og
langt på literen, ca. 12 km. Den holder syn indtil november i år. Ring for
mere info eller syn af bilen, prisen kan forhandles, men ca. 7500,- , Joy
Hermansen, tlf. 50906396

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-06 08:54

> [...]
> mere info eller syn af bilen, prisen kan forhandles, men ca. 7500,- , Joy

4 skumfiduser og et gammelt oliefilter fra en V6 galant er budt !!

Mvh
morten **som da også kan smide en brugt tandrem og vandpumpe i tilbudet hvis
det kan lokke !!**

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-03-06 09:14

Margit Nielsen skrev:

> 8MDR. TIL SYN, fin Opel Kadett sælges

snip

Du skal bruge gruppen news:dk.marked.privat.bil - i ikke-markedsgrupperne er
handel ikke velset
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Thomas J.

Dato : 10-03-06 10:36

Den Fri, 10 Mar 2006 09:14:04 +0100 sendte "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> følgende røgsignaler:

>snip
>
>Du skal bruge gruppen news:dk.marked.privat.bil - i ikke-markedsgrupperne er
>handel ikke velset

I dk.teknik.satellit.navigation må man også godt sælge....

Altså GPS-udstyr....ikke alt det "skrammel" der er udenom (bilen).

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-03-06 10:53

Thomas J. skrev:

> I dk.teknik.satellit.navigation må man også godt sælge....

Ja - my bad!
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-03-06 09:46

Margit Nielsen wrote:

> fin Opel Kadett sælges,

5 tomme oliedunke bydes.

Mvh.Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-03-06 09:48

Uffe Ravn skrev:

> 5 tomme oliedunke bydes.

Opler har hun da ellers nok af!?

Det' gas - du ka ta det!
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-03-06 09:52

Hans Paulin (6310) wrote:

> Opler har hun da ellers nok af!?
>
> Det' gas - du ka ta det!

Jeps, det er værre når Opelen ikke kan tage gassen.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-03-06 10:08

Uffe Ravn skrev:

> Jeps, det er værre når Opelen ikke kan tage gassen.

Så sq du jo ha købt GSi'en...jeg *syntes* nok der var noget!?
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-06 11:10

Margit Nielsen wrote:
> [...]
> november i år. Ring for mere info eller syn af bilen, prisen kan
> forhandles, men ca. 7500,- , Joy Hermansen, tlf. 50906396

Jeg byder en rulle brugt toiletpapir samt 2 stk's brugte OB med defekt
indføringshylster.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-03-06 11:17

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg byder en rulle brugt toiletpapir

Ruller du det op igen efter brug?

> samt 2 stk's brugte OB med defekt
> indføringshylster.

Tør ik tænke på hvad du bruger *dem* til!
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-06 11:19

Hans Paulin (6310) wrote:

> Ruller du det op igen efter brug?

Gør' du ik' det da ?

> Tør ik tænke på hvad du bruger *dem* til!

Det er nogen jeg har fået med i en anden byttehandel, men jeg synes de er
for gode til at smide ud

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Basil

Dato : 10-03-06 12:03

Per Beer Hansen skrev d. 10-03-2006 i meddelelse

lol lol lol

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-03-06 12:47

Per Beer Hansen skrev:

> Det er nogen jeg har fået med i en anden byttehandel, men jeg synes
> de er for gode til at smide ud

Kender det sq godt!
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Bo Velschow

Dato : 11-03-06 14:46

"Margit Nielsen" <margit-tranum@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere info eller syn af bilen, prisen kan forhandles, men ca. 7500,- , Joy

Nu er det jo - som andre allerede har skrevet - ikke det rette sted at sælge
biler. Dog ville jeg nok have skrevet ting som årgang, motorvariant (S eller
i?), km-stand, 4-, 5-dørs eller st.car., farve (rust-rød?) osv osv., hvis
jeg ville have gjort mig håb om at sælge bilen!!

Nå ja, jeg byder da 10 stk. (= ca. én dags-"produktion") brugte Libero-bleer
(str. 5-8 kg., kun brugt én gang af dreng på 4 måneder) for bilen )

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : -= JF =- priv

Dato : 11-03-06 14:59

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Dog ville jeg nok have skrevet ting som årgang, motorvariant (S eller i?),
> km-stand, 4-, 5-dørs eller st.car., farve (rust-rød?) osv osv.,

Og så igen... En bil til maximalt 7.500,- Til den pris er selv ting som
mærke ret underordnet