Feriebolig på Mallorca!
Fra : mogens

Dato : 09-03-06 23:06

Min kone og jeg skal til Mallorca i uge 13 og 14. Det er vores første
besøg på øen, og vi kan godt bruge et par tip til at finde en lille
bungalow ell. lejlighed på øen i denne periode.

Bedste hilsner
Mogens

Fra : Janti

Dato : 10-03-06 09:25

"mogens" <maavenz@get2net.dk> skrev i melding
[...]

Ønsker dere å bo midt i turisttrafikken, eller ønsker dere å finne dere en
liten, rolig malerisk landsby?

I fall sistnevnte anbefaler jeg Hostal Villaverde, et lite pensjonat med
utrolig utsikt utover den lille landsbyen Deiá, ikke så langt fra Sóller og
Valdemossa:

http://www.hostalvillaverde.com/

Med hilsen

Jan
Oslo

Fra : Janti

Dato : 10-03-06 09:38

"Janti" <janti@_delete_this_chello.no> skrev i melding

> [...]
>
> I fall sistnevnte anbefaler jeg Hostal Villaverde, et lite pensjonat med
> utrolig utsikt utover den lille landsbyen Deiá, ikke så langt fra Sóller

Tillegg. I fjor kostet det ca. 450 danske kroner (500 norske) per døgn til
sammen for to inkludert frokost. Jeg ser det ikke står priser på de sidene.
Svært populært sted, så det lønner seg å bestille tidlig.

Jan