Amerikanske tilstande?
Fra : Møller

Dato : 09-03-06 23:05

Der var en her der engang spurgte mig om jeg troede der var Amerikanske
tilstande her i landet da jeg antydede, at en del kørte uden kørekort, med
falske kørekort eller i biler med falske registreringnr.
Her har vi næsten det hele samlet i en hændelse:
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=426010/
Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-03-06 23:51

Møller skrev:

> Her har vi næsten det hele samlet i en hændelse:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=426010/

Ungdommen er ikke hvad den har været...

....som der stod på muren i Pompei
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : OZ7PUS

Dato : 10-03-06 13:51

> Ungdommen er ikke hvad den har været...

> [...]

Er jeg over bevist om at vi får mere af den slags at se efter klippekortet
kom
MCerne er godt på vej til det

OZ3BTO

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-03-06 13:58

OZ7PUS skrev:

> Er jeg over bevist om at vi får mere af den slags at se efter
> klippekortet kom

Dét gisnede folk om fra dag ét allerede!
Hans
http://kortlink.dk/26dh