Køb af bil i Tyskland ??????
Fra : Lasse

Dato : 09-03-06 20:16

Hej

Er interesseret i en amerikanerbil som er sat til salg i et autofirma i
Tyskland.
Bilen er importeret til Tyskland fra USA som brugt af dette firma.
De har nu sat den til salg og snakker om jeg vil købe brutto eller til
nettopris????.

Er der nogen i gruppen som har check på hvilke papirer som jeg skal sikre
mig for at få den til Danmark for senere at få den indregistret.

Bilen har en kostpris opgivet i ? dertil kommer Vat 16% (sikkert en slags
tysk moms eller importtold?)

på forhånd tak

venligst

Lasse

Fra : Rune B

Dato : 09-03-06 22:22

> Er der nogen i gruppen som har check på hvilke papirer som jeg skal sikre
> mig for at få den til Danmark for senere at få den indregistret.

En flink person postede denne http://bilimport.tkrath.dk/
- for et par uger siden.

R-)

Fra : Ej Tossegod

Dato : 09-03-06 23:17

"Lasse" <larsa@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig for at få den til Danmark for senere at få den indregistret.
>
> Bilen har en kostpris opgivet i ? dertil kommer Vat 16% (sikkert en slags

Ham her ved det hele - og der kan du få garanti på det du vil.
http://www.autofrandsen.dk/?side=48

Fra : Lasse

Dato : 10-03-06 12:39

Tak for svaret.