Bulet trægulv
Fra : Lene

Dato : 09-03-06 15:12

Min søn skal flytte fra sin lejlighed. Hans arbejde er IT og der hvor hans
kontorstol har stået er der "buler" eller neddybninger i træet. Jeg har
tænkt mig at vi skal lægge godt fugtige klude på, så træet har en chance for
at rejse sig igen.
Er der mere man kan gøre?
MVH Lene

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 15:51

Lene wrote:
> [...]
> hans kontorstol har stået er der "buler" eller neddybninger i træet.
> Jeg har tænkt mig at vi skal lægge godt fugtige klude på, så træet

Prøv det evt hjælp lidt til med et lunkent strygejern. Det fandens er, at I
skulle have taget højde for det inden I rullede med stole på gulvet (men det
er der jo ingen grund til at fortælle jer for det ved I godt allerede )

Stig Bang-Mortensen