Jeg blive fed et specielt sted...hjælp!
Fra : Kenneth Bon

Dato : 14-06-01 18:40

Hejsa

Jeg er lige helt ny i denne gruppe - plz have mercy :)

Jeg har et problem, jeg er ved at være godt og grundigt træt af. Siden jeg
flyttede fra min fødeby for 1 1/2 år siden - er jeg efter enkelte hjemture
dertil - begyndt at blive kaldt tykhovedet.

Jeg er 184 - vejer 84 kg - men det eneste der irriterer mig er at al det
fedt sidder på mine kæber ! Jeg ligner sq en bowlingkugle med skævt gevind
og det går mig VILDT på !

Så :

Hvordan taber man sig i hovedet ?

Jeg spiser sq ok sundt og ikke mere end alleandre - cykler 15 km hver dag
/arbejde/ - så jeg gør ikke noget usædvanligt -

MEN er der nogen slankemetoder der er bedre når fedtet på kæberne skal væk
??

Plz - håber sq I kan hjælpe mig !

Kenneth Bon
http://www.kennethbon.dk
skrivtil@kennethbon.dk
ICQ : 16408232

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 14-06-01 19:22

"Kenneth Bon" <skrivtil@kennethbon.dk> writes:

> [...]
> /arbejde/ - så jeg gør ikke noget usædvanligt -
>
> MEN er der nogen slankemetoder der er bedre når fedtet på kæberne skal væk

Jeg tror ikke at man kan vælge hvor man vil tabe sig, kroppen smider
fedtet i den rækkefølge den har lyst til. Den eneste udvej er at smide
så meget fedt at man når til de sidste depoter også. Normalt er det på
maven for mænd, men dine sidste depoter sidder øjensynlig omkring kæben.

Carsten
--
/"\ | Carsten Svensgaard
\ / ASCII ribbon campaign | carsten@svensgaard.org

Fra : Kenneth Bon

Dato : 14-06-01 21:16

Hm - er du sikker på det ?

Jeg mener at have hørt at der er forskel på, hvordan man forbrænder...

/Kenneth

Fra : Mette Frederksen

Dato : 14-06-01 21:41

Hejsa!!!

Ja så vidt jeg ved er det ikke kun et spørgsmål om at blive tynd når man
skal tabe sig! nej man skal blive slank!

Jeg ligger forskellen i at man bliver slank af at træne kroppen samtidig i
at taber sig altså dyrker motion og derfor træner musklerne op...

Så jo mere ens muskler er trænet jo pænere en figur!!! men hvordan man gør
det i ansigtet??? hmmm... det må vi jo prøve at finde ud af!

Jeg har altid haft nogle store æble kinder og dem regner jeg ikke med at
komme af med! *S*

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 14-06-01 22:33

"Kenneth Bon" <skrivtil@kennethbon.dk> wrote in message

> MEN er der nogen slankemetoder der er bedre når fedtet på kæberne
skal væk

Nej desværre ikke, punktslankning virker ikke! det du kan gøre er at
holde gangi kroppen - dyrk noget motion og noget styrketræning, spis
sundt, så sker der måske noget.

.... og nej, jeg tror ikke, at man kan træne ansigtsmuskulaturen
særligt...

Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Sott

Dato : 15-06-01 19:26

Hej Kenneth :0)

"Kenneth Bon" <skrivtil@kennethbon.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan taber man sig i hovedet ?

Ja, jeg har et ganske uvidenskabeligt og hjemmebrygget forslag.

Jeg er 169 cm og vejer næsten 100 kg. Men jeg har ikke ret meget siddende
hverken under hagen eller på kinderne. Jeg tror det skyldes, at min moster
altid snakkede om, at hvis man daskede sig lidt så øgede man
blodgennemstrømningen og det var sundt for huden. Så jeg har altid sådan
klappet mig selv på kinderne og under hagen, og måske hjælper det/måske er
det bare overtro *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Kenneth Bon

Dato : 15-06-01 19:43

Ehehe -

Hva så nu ? Jeg har røde mærker i hele kraniet og kæresten plager mig for at
jeg skal tæske hendes bagdel *G* :)

Iu..der må da være en måde at komme af med det på...

/Kenneth

Fra : Pernille Sylvest /MH

Dato : 17-06-01 09:24

m.gybel@earthling.net,Ny-Internet writes:
>... og nej, jeg tror ikke, at man kan træne ansigtsmuskulaturen
>særligt...

Jo, man kan.

Grimasser i alle afskygning giver afspænding i ansigtet - en bivirkning er
at man kommer af med evt. hovedpine og får bedre blodomførsel i ansigtet =
pænere hud.

Pernille Sylvest
Arb: http://net-medier.dk/
Priv: http://bell.dk/
Inte: http://romancedanmark.dk/

Fra : Karsten Steen

Dato : 23-06-01 01:10

Fedt ligger i depoter...derfor kan man ikke taber sig et bestemt sted, men
kun stramme op: fedtet "ændre" struktur