ODBC i Word ???
Fra : Bjørn G

Dato : 09-03-06 14:45

Hej
Jeg har brug for at hive noget data ind i et worddokument vde hjælp af
noget VBA og en ODBC
Mit problem er at jeg ikke rigtigt kan finde noget hjælp i office til
hvordan jeg håndterer min odbc.
Det jeg har brug for at at vide hvordan jeg åbner en forbindelse til
databsen, og derefter hvordan jeg får fyret noget SQL af.

Er der nogen der har erfaring på det område?

MVh
Bjørn Göttler

Fra : Mads

Dato : 10-03-06 12:55

> [...]
>databsen, og derefter hvordan jeg får fyret noget SQL af.
>
>Er der nogen der har erfaring på det område?

Meget lidt, men jeg har da knyttet op mod excel og vist nok også en access
database.
Jeg vil gætte på at du skal starte med at knytte en reference i VBA editoren
til "Microsoft DAO 3.6 Object library".
Kig så på kommandoen OpenDatabase.

Håber det hjælper lidt.

Mvh Mads