MOHAA skærm problem
Fra : Peter Jensen

Dato : 08-03-06 18:03

Hej,

Jeg har installeret MOHAA 1.11 på en HP NC8000 blærbar, link:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF06b/21115-282777-282777-282777-282779-1734411-11733215.html

Jeg har 1GB ram i. Når jeg kører Auto Configure får jeg følgende:

System Mem. Range: 1024Mb
CPU: 600 Mhz
Video Card Type: ATI Radeon
Video Card Driver: ATI Mobility
Video Mem. Range: 64 MB

Når spillet starter op, ser alt det fint ud indtil jeg skal vælge spil. Men
når jeg ønsker at spille (om det så er new game eller training), så er
skærmbilledet sort og gult !! Det er helt umuligt at se noget som helt. Ser
meget mærkeligt og mystisk ud.

Nogle som kan hjælpe mig, evt. med at ændre settings. TAK

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-03-06 17:02

Har du prøvet nyeste ati driver?

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-03-06 19:55

Som jeg ser det kører jeg seneste version

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-03-06 10:36

Fjernede min MOHAA, lånte en af en kammerat hvorefter det var OK. Min MOHAA
er defekt og skal byttes.