Rock star game - Gta san andreas full game
Fra : mvama

Dato : 07-03-06 16:06

Mit OS er XPpro.

Hej jeg har dowloadet dette spil "Rock star game - Gta san andreas full
game" på ca.780Mb.på WArez P2P,,jeg kan ikke install.det. Dobbelt trykker
jeg på det,kommer der en genvejs icon.Under egeskaber af programmet er det
nærmeste jeg kunne komme dette "application/octet-stream" hvad så det
betyder Firmaet heder Rock Star Game,Hvordan install.sådan et spil.
Mvh.mvama

Fra : OliMic

Dato : 07-03-06 16:18

GTA San Andreas fylder en del mere end 780 MB. Mere i stil med 1.5 GB.
Måske er den pakket?
Hvad er endelsen på filen?
Det kan også være en fake.

Fra : Jama

Dato : 07-03-06 20:57

"OliMic" <OliMic@FJERNMIGgmail.com> skrev i en meddelelse
> GTA San Andreas fylder en del mere end 780 MB. Mere i stil med 1.5 GB.
> Måske er den pakket?
> Hvad er endelsen på filen?
> Det kan også være en fake.

>---------------------------------------------
Det er det sjove,jeg kan ikke se hvad filen eller endelsen er ,det er
knægten der har downloadet den og han bad mig om hjælp til install.Så jeg
kiggede jo på hvilken fil det var,for at se hvilken program jeg skulle bruge
til at åbne den med,og det kunne jeg ikke.
mvh.jama

Fra : preben nielsen

Dato : 07-03-06 17:47

"mvama" <mvama@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mit OS er XPpro.
>
> Hej jeg har dowloadet dette spil "Rock star game - Gta san
> andreas full game" på ca.780Mb.på WArez P2P,,jeg kan ikke
> install.det.

Synd for dig...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : OliMic

Dato : 07-03-06 18:27

> Synd for dig...

Nå ja, folk her kan ikke lide at man taler om warez her.
Prøv her: alt.dk.warez

Fra : Dan

Dato : 07-03-06 20:59

Helt ærligt, hvad med at købe det, det er vist også sat ned for tiden.

Fra : mvama

Dato : 08-03-06 12:54

> Nå ja, folk her kan ikke lide at man taler om warez her.
> Prøv her:
> alt.dk.warez ----------------------------------------------------

Jeg takker for din hjælp,,jeg glemte sgu bare at sige til den gamle,at det
var en kammerat der var kommet med filen på en brændt CD.Han kunne nemlig
ikke få den lukket op.Og da han viste den gamle, havde lidt forstand på PC
ting, kom han til mig med den.Og nu kan jeg se,at den gamle har fået på
puklen for at spørge,han blev sgu lidt sur på mig fordig kammeratten og jeg
ikke havde sagt,hvor den stammede fra.Så jeg siger undskyld for alt det
postyr.

MVH.Mvama

Fra : Jama

Dato : 07-03-06 21:03

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "mvama" <mvama@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Synd for dig...
>

> --
> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk ---------------------
Jeg er sgu ligeglad med om du syntes det er synd for mig,du aner jo ikke om
der er betalt for det download Man kan faktisk købe download så det er helt
legalt.Så styr dig lige
mvh.jama

Fra : preben nielsen

Dato : 07-03-06 21:10

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er sgu ligeglad med om du syntes det er synd for mig,du aner
> jo ikke om der er betalt for det download Man kan faktisk købe
> download så det er helt legalt.Så styr dig lige

"WArez P2P" skrev han - det lyder helt legal, ikke sandt Læs
og Forstå :)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bruno

Dato : 07-03-06 23:31

preben nielsen wrote:
> "WArez P2P" skrev han - det lyder helt legal, ikke sandt Læs
> og Forstå :)

Check header info for "mvama" og "Jama", så vil du se han ikke kan huske
fra næse til mund. Så den med at forstå er vist helt udelukket

Mvh

Bruno

Fra : Gunnar007

Dato : 07-03-06 21:18

> [...]
> om der er betalt for det download Man kan faktisk købe download så det er

Så så, hvis det er et lovligt DL, så kontakt dem som har solgt jer det !
De må da kunne fortælle hvordan der skal installeres !

Og så lige min holdning til Warez.

Hvis du ikke kan finde ud af at hente, cracke, patche, og installere den
ulovlige software,
så lad være med at bruge det, betal dig fra dig. Køb det i en butik som
sælger dette, for der kan de hjælpe dig hvis ikke det virker.
Og som jeg skrev i en anden gruppe her forleden :
En biltyv spørger jo heller ikke i dk.fritid.bil om hvordan man stjæler en
mazda6 vel ??
Og gør han det, så må han jo forvente at svarene er lige så "gode" som
spørgsmålet !

Hilsen G

Fra : Jama

Dato : 07-03-06 23:50

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mazda6 vel ??
> Og gør han det, så må han jo forvente at svarene er lige så "gode" som

Du taler som om jeg har begået bankrøverri med dit " En biltyv spørger jo
Mvh.Jama

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 08-03-06 00:30

> [...]
> stykker der er kriminelle?Hvad jeg personlig tvivler på vi er.Alt med
> måde,så jeg skal nok lade være,at spørge,var bare ikke klar over at vi

Fordi andre gør det, er det ikke ensbetydende med at det er acceptabelt.

VH Pernille

Fra : Kenneth

Dato : 08-03-06 17:51

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse
> Fordi andre gør det, er det ikke ensbetydende med at det er acceptabelt.

Eller lovligt, for den sags skyld.

Mvh Kenneth

Fra : preben nielsen

Dato : 08-03-06 06:34

> [...]
> vi er.Alt med måde,så jeg skal nok lade være,at spørge,var bare
> ikke klar over at vi befandt os i en kirke.Men det er OK.

Ah ja, den klassiske "tyv tro hver mand stjæler" :) Den der taske
du slår op når du laver "et slag på tasken" ... er den resultatet
af et tasketyveri ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Gunnar007

Dato : 08-03-06 08:59

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
>så jeg skal nok lade være,at spørge,var bare
> Mvh.Jama

Øhh. du læser ikke hvad je skriver, tror jeg !

Hvis du ikke kan finde ud af at snyde, så lad være, mere er der ikke i det..
Prøv dig frem, og lykkes det ikke, så lad det ligge, så evner du jo bare
ikke at snyde på den måde

Hilsen G

Fra : Kenneth

Dato : 08-03-06 18:00

> [...]
> også efter dem, der laver de omtalte programmer,men såvit jeg ved er det
> endnu ikke forbudt at bruge disse progr.

Er det P2P du taler om? Hvorfor skulle de dog være ulovlige?

>Et slag på tasken, så bruger over halvdelen af dem ,der i dag downloader på
>et eller andet tidspunkt et af disse progr.så vi er nogle stykker der er
>kriminelle?

Igen, det er ikke ulovligt at bruge P2P programmer.

>Alt med måde,så jeg skal nok lade være,at spørge,var bare ikke klar over at
>vi befandt os i en kirke.Men det er OK.

Det har ikke noget med en kirke at gøre. Vi er bare nogle der gerne
vil støtte udviklerne af et godt spil. Så kan vi også få nogle flere.

Mvh Kenneth

Fra : Kristian Knigge

Dato : 09-03-06 21:56

Det har sgu da ikke det mindste at gøre med Kirke eller ej. Jeg gør det sgu
da ikke og jeg er overhovdet ikke kristen. Jeg har bådet lavet det ene og
det andet og jeg har sgu også brugt p2p meget, men jeg gør det ikke mere
fordi jeg ikke er så SKIDE snæversynet at jeg ikke kan se man intet for ud
af at stjæle fra nettet.

Du går ned i Netto. Du tager GTA: San Andreas CD´en ned i din jakke og
forlader butikken. Tillykke! Du har nu downloadet din første warez @ Du har
lige begået dit første tyveri.

Ja det er noget svineri at det koster 500 kr. for et godt spil, men det
koster jo også penge for mælken. Og for smør. Og brød. Men hvad fanden det
downloader vi da bare lige i Netto, for det er jo 100% IORDEN at stjæle fra
andre mennesker.

Håber virkelig du bliver busted lige i dit ansigt!

--
- Knixe

http://Knixe.lir.dk - bliver MÅSKE lavet snart :D
Fjern *remove* i min mail!

Fra : Kim2000

Dato : 09-03-06 22:12

"Kristian Knigge" <knixe@*remove*frac.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for ud af at stjæle fra nettet.
>
> Du går ned i Netto. Du tager GTA: San Andreas CD´en ned i din jakke og

Og så endda tillade sig at brokke sig over det ikke virker bagefter!!!

> [...]
> downloader vi da bare lige i Netto, for det er jo 100% IORDEN at stjæle

Det lidt sjove i denne sag er at man åbenbart _tør_ at åbne en ukendt
filtype fra P2P netværk på sin maskine. Jeg ville tjekke for trojaner. Jama
har åbnet for en filtype der ikke matcher den fil han forventede overhovedet
(spillet er på mindst 1.5 GB), i bedste fald får man så et amputeret spil fx
uden musik, i værste fald åbner man døren til trojaner, vira og den slags
små sjove ting. Derudover kan man sikkert ikke patche spillet og må leve med
fejlene i det.

Og endelig så gav jeg selv 199 for spillet for cirka 3 måneder siden, det er
næppe blevet dyrere siden.

mvh
Kim

Fra : Lars Jensen

Dato : 09-03-06 23:04

Kristian Knigge skrev:

> Ja det er noget svineri at det koster 500 kr. for et godt spil,

Synes det virkelig at spilpriserne er så meget ved siden af.

Det er vist de færreste nye PC spil der koster 500,- men ofte fra 300
til 400,-

Tager vi f.eks. Battlefield 2, som jeg lige nu bruger meget tid på (jeg
sutter, men har det sjovt) så har jeg vel ind til videre siden jeg købte
det brugt for 200,- (det koster 300,- fra nyt) spillet i omkring 36
timer. Det er 5,50 i timen!! Der er sgu ikke mange andre
fritidsbeskæftigelser jeg kunne foretage mig for de samme penge. Skulle
jeg ud og gå en runde golf et sted, som tager 4 timer, ca. , så koster
det mellem 250 og 300 kr. - og en biograftur på 1 1/2 til 2 timer, det
koster raskt væk 100,- ... nej, som jeg ser det, er det billigt
underholdning...

Og er jeg hellig? Nej - jeg har såmænd også spillet kopierede spil - men
jeg bidrager stadig til spilbranchen når jeg finder noget jeg virkelig
bruger tid på...

Lars B

Fra : Bruno

Dato : 07-03-06 23:33

mvama wrote:
> [...]
> nærmeste jeg kunne komme dette "application/octet-stream" hvad så det
> betyder Firmaet heder Rock Star Game,Hvordan install.sådan et spil.

LOL - du er da til grin.

Et spil som er værd at spille er værd og betale for, på den måde er der
nemlig håb om at der kommer flere i samme stil.

Så betal eller skrid - nasserøv!

Fra : Jakob

Dato : 08-03-06 00:41

In article <440da165$0$188$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
mvama@hotmail.com says...
> Mit OS er XPpro.
>
> Hej jeg har dowloadet dette spil "Rock star game - Gta san andreas full
> game" på ca.780Mb.på WArez P2P,,jeg kan ikke install.det.

Ha ha ha pænt naivt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Diablo

Dato : 09-03-06 22:28

Så vidt jeg husker udkommer spillet kun på DVD også fylder det vist 2-3 GB.
Skulle det udkomme på cd, må det mindst fylde et par skiver eller 3.

/Diablo