Form-mail ved TeleDk
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 05-01-01 22:28

Hejsa.

Jeg har forsøgt at lave en form-mail ved TeleDk, men det lykkes ikke,
den sender ikke.

Jeg har startet formen således:
<FORM method="POST" action="/cgi-bin/formmail"> - men det virker ikke

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Troels Christiansen

Dato : 05-01-01 22:40

> Jeg har forsøgt at lave en form-mail ved TeleDk, men det lykkes ikke,
> den sender ikke.
>
> Jeg har startet formen således:
> <FORM method="POST" action="/cgi-bin/formmail"> - men det virker ikke

Har du selv skrevet scriptet?

--
Mvh.
Troels Christiansen

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 06-01-01 00:47

On Fri, 5 Jan 2001 22:39:56 +0100, "Troels Christiansen"
<troels@mail.dk> wrote:

>Har du selv skrevet scriptet?

Nej - jeg har enaf de gratis sider følger med abonnementet, så er der
måske ikke mulighed for at bruge formmail ?

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-01 04:53

Sat, 06 Jan 2001 00:47:23 +0100, skrev Jesper L Hansen
<lismoes@mail.dk>:

>Nej - jeg har enaf de gratis sider følger med abonnementet, så er der
>måske ikke mulighed for at bruge formmail ?

Kun de par stykker, som din udbyder tilbyder.
Men jeg mener, at hvis det er TeleDanmark Internet, du har, så er der
et par stykker, som du kan finde et eller andet sted på
http://www.opasia.dk.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Troels Christiansen

Dato : 06-01-01 12:56

> Nej - jeg har enaf de gratis sider følger med abonnementet, så er der
> måske ikke mulighed for at bruge formmail ?

De ligger her:
http://www.opasia.dk/kundeservice/andet/formmail.shtml
http://www.opasia.dk/kundeservice/andet/formmail_advanced.shtml

God fornøjelse!

--
Mvh.
Troels Christiansen

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 06-01-01 12:59

On Sat, 6 Jan 2001 12:56:03 +0100, "Troels Christiansen"
<troels@mail.dk> wrote:

>http://www.opasia.dk/kundeservice/andet/formmail.shtml
>http://www.opasia.dk/kundeservice/andet/formmail_advanced.shtml

Stor tak til Kund og Troels