Koder kun synlig for IE ?
Fra : Magnus

Dato : 05-01-01 17:16

Kan det lade sig gøre at udelukke nogle koder for f.eks. Netscape eller IE
sådan at hvis der er koder som ikke kan vises korrekt bliver de sprunget
over af browseren?

Kan det lade sig gøre ?

/Magnus

Fra : Jakob Andersen

Dato : 05-01-01 18:31

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote
> Kan det lade sig gøre at udelukke nogle koder for f.eks. Netscape eller IE
> sådan at hvis der er koder som ikke kan vises korrekt bliver de sprunget
> over af browseren?

Se på <http://msdn.microsoft.com/workshop/Author/dhtml/dude/dude071798.asp>
under "HTML is Conditional"

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-01 18:59

Fri, 5 Jan 2001 17:16:20 +0100, skrev "Magnus" <arnason@email.dk>:

>Kan det lade sig gøre at udelukke nogle koder for f.eks. Netscape eller IE
>sådan at hvis der er koder som ikke kan vises korrekt bliver de sprunget
>over af browseren?

Jeg kender kun en, der udlukker andre browsere end IE.

<!--[if IE]>Denne tekst ses kun med Internet Explorer!<![endif]-->

Er brugt flere steder på siden nævnt i min signatur.

Men det kunne sikkert laves i javascript, prøv at spørg i

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk