Suzuki reservedelspriser
Fra : Birger Poulsen

Dato : 14-06-01 15:59

Jeg er dybt rystet, for slet ikke at tale om muldvarpeskindet, som noget
nær er nedsmeltet, efter at have været trukket frem i Suzukiværkstedets
glødelampelysskær.

1 O ring 8 mm               14,38
2 10 mm kobber spændeskiver          39,38
2 lukkede møtrikker til cylinderbolte -
         i Japansk gul kvalitet   133,13
40g flydende siliconepakning 'Comma'      71

Nu håber jeg kan få konens LS650 kureret for Engelsk syge.

Hilsen Birger

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-06-01 16:04

> Jeg er dybt rystet, for slet ikke at tale om muldvarpeskindet, som noget
> nær er nedsmeltet, efter at have været trukket frem i Suzukiværkstedets
> glødelampelysskær.

Las os tage et enkelt Aprilia eksempel .

311,25 gode danske kroenr for en pakning til krumtapsakslen.

/A

Fra : Janus

Dato : 14-06-01 20:42

ok så prøver vi suzuki igen toppakning i DR 600 (en cylinder) 650kr
ta' den

Janus

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:9gajm7$cut$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Henrik Larsen

Dato : 14-06-01 17:34

"Birger Poulsen" <b.poulsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg er dybt rystet, for slet ikke at tale om muldvarpeskindet, som noget
> nær er nedsmeltet, efter at have været trukket frem i Suzukiværkstedets
> glødelampelysskær.
>
> 1 O ring 8 mm 14,38

Det var en billig en, jeg købte 2 stk. 95 Kr.

Henrik
GSX750F

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-06-01 18:59

Det er vel sådan, at jo billigere MC'erne bliver solgt i DK, grundet vores
afgifter. Jo dyrere bliver reservedelene vel. Og mange MC'er bliver faktisk
solgt billigere til DK, end andre lande.
Et sted skal der vel tjenes penge.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 15-06-01 07:08

Suzuki VS 1400, Fodhviler (8cm alu med 1 hul i) 860 KR For 1 stk

Stik den

Fra : Mogens Dammand

Dato : 15-06-01 22:56

Jeg vil lige minde dig om at jeg har et lille sortiment i kobberskiver
liggende. Vi ses.

Mogens