3Dfx voodoo Banshee
Fra : Jensen

Dato : 14-06-01 15:30

Jeg overvejer at opgradere til Win 2000, men er i tvivl om mit grafikkort
3Dfx voodoo Banshee med 16 MB ram kan køre under Win 2000.
Jeg kan ikke finde drivere til Win 2000 på nettet, det virker som om der
ikke bliver udviklet nye drivere efter at firmaet blev opkøbt. Der fulgte
drivere med kortet til NT 4.0, er der nogen der ved om de kan bruges ?

Jensen

Fra : kh

Dato : 14-06-01 16:15

Hej

Jeg har også engang haft et Banshee kort, og fandt efter lidt søgning på
nettet en driver der virker i Windows 2K. Hvis du er intereseret kan jeg
maile den til dig.

Mvh
kh

Fra : Bear

Dato : 14-06-01 21:11

www.voodoo.dk ville nok være et sted at starte

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Jensen

Dato : 15-06-01 13:53

> www.voodoo.dk ville nok være et sted at starte
Den kendte jeg ikke, men der er tilsyneladende heller ikke nogen drivere til
voodoo Banshee, men til voodoo 1, 2 & 3. De kan formodentlig ikke bruges ?

Jensen

Fra : Le Moi

Dato : 15-06-01 20:26

Mit Voodoo Banshee kort virkede fint nok under Win2k uden drivere der til??

Fra : Butch

Dato : 15-06-01 23:05

> [...]
> ikke bliver udviklet nye drivere efter at firmaet blev opkøbt. Der fulgte
> drivere med kortet til NT 4.0, er der nogen der ved om de kan bruges ?

Hej
Svjh så kommer win2k med voodoo banshee drivers indbygget. Jeg kørte i hvert
fald win2k med mit gamle banshee kort.
Ellers så prov at kikke her
http://bansheedrivers.homestead.com/index~ns4.html
Hilsen