Åndemagere.
Fra : Claudio Adam

Dato : 09-03-06 04:28

Almen Oplysning og almindeligt træskære arbejde:
Jeg tror ikke vi vil genkende Jesus om vi så faldt over ham.
Jeg, jeg tror at jeg ved hvad der står i Bibelen.
Hvad er det så jeg ved at jeg tror.

Dagbog fra en dagdrømmer.
samt børne rim.

" Tungt ligger tågen over Golgata
vi troede vel alle og en på samme ting
som Gud skabte Verden
findes mennesket vel i blandt os
som en udrivelse af sjælen
er dette vel den rette tro "

Fra : Claudio Adam

Dato : 14-03-06 10:38

Claudio Adam <kraka@UV1JUc.dk> (slet UV1JU) skrev:

> [...]
>Jeg tror ikke vi vil genkende Jesus om vi så faldt over ham.
>Jeg, jeg tror at jeg ved hvad der står i Bibelen.

Hvad kalder man dette at modtage drømmesyn/ vel en form for
meddelelser:
Når man sover!:
Fra mennesker der enten er døde eller døende,
eller ligger lige på kanten, og ikke ved hvad vej det svinger.
Ergo noget der er ved at ske eller lige er sket!
Altså ikke noget med ældgamle sjæle der hærger rundt i Universet:
( som de vel godt kan lide? ).
Men Signaler,som desværre så bliver bekræftet: " om morgen ".
Kort sagt man fortæller nogen gange om disse ( se, oplevelser )
til sine nærmeste,
før dise ( se, meddelelser ) bliver bekræftet " offentligt "
jeg kender kort sagt et sådan menneske.
Nogen bud?
Uden ligefrem at henvise til Akuten!

Adam.