Bobby ???? feat miko ???
Fra : Jesper Larsen

Dato : 07-03-06 22:37

Jeg hørte forleden en super fed jazz house nummer.

Jeg fik lige opsnappet nogle få oplysninger.

Kunstnere hed Bobby (også et eller ander som god kunne begynde med b) feat.
Miko (og et eller ander mere)

Det var en 12" vinyl.

Nogler der kan hjælpe mig lidt videre.

Jesper Larsen

Fra : Anders

Dato : 09-03-06 00:03

"> Kunstnere hed Bobby (også et eller ander som god kunne begynde med b)

"Bobby Brown" velsagtens...?

Fra : Lars Rindsig

Dato : 09-03-06 01:48

Anders wrote:

> "Bobby Brown" velsagtens...?

.... They say I'm the cutest boy in town
I can take about an hour on the Tower of Power
As long as I gets a little golden shower

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 18:42

Lars Rindsig wrote:

> ... They say I'm the cutest boy in town
> I can take about an hour on the Tower of Power
> As long as I gets a little golden shower
>
> Lars

hvad fanden tænker manden på at skrive sådan en tekst... LOL

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...