Anden FAQ
Fra : csm

Dato : 07-03-06 13:45

Vi er enige om at det er for sjov den måde han danser på i videoen , ikk?

Fra : Keldo

Dato : 07-03-06 14:07

jo, det må man da ihvertfald håbe.

Fra : csm

Dato : 07-03-06 14:48

ja det vil jeg også, der var dog flere som påstod det modsatte. GISP !

Fra : Christian Muus

Dato : 07-03-06 17:01

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er enige om at det er for sjov den måde han danser på i videoen , ikk?

vi er også enige om at hans hår er for sjov, ikk?

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-03-06 17:06

Christian Muus skrev:

> vi er også enige om at hans hår er for sjov, ikk?

Hvad snakker I om?
Endnu har jeg ikke set noget link til emnet.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 07-03-06 17:15

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Hvad snakker I om?

Anders "Anden" Matthesen, en dansk komiker (der aldrig var specielt
sjov) og som nu har lavet en plade der hedder FAQ.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-03-06 17:24

Lars Rindsig skrev:

> Anders "Anden" Matthesen, en dansk komiker (der aldrig var
> specielt sjov) og som nu har lavet en plade der hedder FAQ.

Nåårh - tak. :·) Jeg troede at det var en *anden* samling
Frequently Asked Questions - Ofte Stillede Spørgsmål.

--
'rluf :·)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-03-06 20:54

> Anders "Anden" Matthesen, en dansk komiker (der aldrig var specielt sjov)

han er muligvis ikke en fantastisk rapper, men sjov det er han
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 15-03-06 23:57

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> wrote in message
> Anders "Anden" Matthesen, en dansk komiker (der aldrig var specielt sjov)
> og som nu har lavet en plade der hedder FAQ.

Arrhh det er nu ikke helt rigtigt. Han har lavet en plade der hedder
Soevnloes - og første single fra den plade hedder FAQ ;)

/Rasmus

Fra : Lars Rindsig

Dato : 07-03-06 17:14

Christian Muus wrote:

> vi er også enige om at hans hår er for sjov, ikk?

Nej (men det er grimt). Der er et interview her
http://anr.dk/taktogtone/sounds/ANDERS_MATT_WEB.mp3 hvor han brokker sig
over at folk ikke kan lide hans hår.

Lars

--