Castus beriger os fibertossers dagligæde
Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-06 13:23

FRUGTPÅLÆG MED EVIGHEDSHOLDB ARHED
Propagandaen har kørt så længe om at fiber er sundt, så man tror på
det og føler at stor lort er indikation af gang i den og ringe
tarmkræftrisiko

"Remona" hed min barndoms krigsrationerings pålæg med gulerødder -
bvadr
Så kom figen-skiver der godt ku konkurere med leverståhejmaden
Nu har Castus i Netto en nødde-sag der især er dadel og som er genial
sammen med knækbrød, rugbrød , tuckiks, tørt franskbrød som ænderne
ellers sku ha haft

Ret let at åbne og lægge på hverdagns-stivelsen - for mig Aldiknækbrød
der er med franskbrødskniv flækket på langt, så det er
minilandgangsbørd og ikke revner uforudsigeligt når man bider, altså
12 gange 2½ centimeter
Smør behøves ikke - nemt og sødtsnavet og
slankende-håber-jeg-selvom-man-spiser-mer-når-det-smager-godt

De økonomiske letklæbrige skiver er rationelt emballeret og fjernes
plastik og de tørrer ind, er de lige velsmagende.Skønt at man ikke ska
lette røven og ud til køleskabet for at stille sulten hurtigt og
billigt. 15 kr for 3 pakker med ti skiver i hver ca
Sund snacks - mums - jeg troede ikke den kombination var mulig

Hassel og jordnødder matcher frugten perfekt - Nobelpris til den
tyske(?) opfinder