hasselbackkartofler i mikro
Fra : Battlefield´s

Dato : 06-03-06 17:51

Hej
Er der nogle, der ved hvor længe Hasselback kartofler skal have i en
mikroovn?
Min opskrift er for mikroovn med grill, og det har jeg ikke i min ovn.
Opskriften siger 15 min.
Hilsen Vibeke

Fra : LarsJ

Dato : 06-03-06 17:54

Battlefield´s skrev:
> [...]
> mikroovn?
> Min opskrift er for mikroovn med grill, og det har jeg ikke i min ovn.

Uden grill får du ikke hasselback-kartofler i en mikroovn - så får du
bare kogte kartofler. Kogetiden afhænger af kartoffelmængde og
mikroovnens effekt.

Lars

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-03-06 10:49

Battlefield´s wrote:
> [...]
> mikroovn?
> Min opskrift er for mikroovn med grill, og det har jeg ikke i min ovn.

Vi har en med grill, kan jeg ikke lokke opskriften ud af dig ?

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : Soliema

Dato : 07-03-06 16:37

Vi har en med grill, kan jeg ikke lokke opskriften ud af dig ?

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=4694

/anne Mette

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-03-06 14:16