Online skuespillerdatabase?
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 14:36

Hvor på nettet finder jeg en database med skuespillere, som er hurtig at
slå op i og som har (som minimum) et lille portrætbillede af vedkommende?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-03-06 14:34

Hej!

Kurt Hansen wrote:

> Hvor på nettet finder jeg en database med skuespillere, som er hurtig at
> slå op i og som har (som minimum) et lille portrætbillede af vedkommende?

Du kan ikke bruge IMDb?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Holst

Dato : 06-03-06 14:39

Kurt Hansen wrote:

> Hvor på nettet finder jeg en database med skuespillere, som er hurtig at
> slå op i og som har (som minimum) et lille portrætbillede af vedkommende?

imdb.com, men ingen garanti for, at der er et billede af alle skuespillere.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 23:46

On Mon, 06 Mar 2006 14:38:32 +0100, Holst wrote:

> imdb.com, men ingen garanti for, at der er et billede af alle skuespillere.

Svar til begge: IMDb kan bruges, men der mangler temmelig mange. Er der
virkelig ikke andre?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Holst

Dato : 06-03-06 23:58

Kurt Hansen wrote:

> Svar til begge: IMDb kan bruges, men der mangler temmelig mange. Er der
> virkelig ikke andre?

Jeg er ikke stødt på andre. Jeg kan normalt fuldt ud få dækket mit behov
med IMDb, men dit behov er måske anderledes.

Fra : Kasper Aae

Dato : 08-03-06 00:29

Kan du ikke evt. kombinere imdb.com med http://images.google.com til
dit billedbehov?

--
Kasper Aae

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-06 09:09

On Wed, 08 Mar 2006 00:28:36 +0100, Kasper Aae wrote:

> Kan du ikke evt. kombinere imdb.com med http://images.google.com til
> dit billedbehov?

Jo, og det gør jeg da også. jeg havde dog håbet på at der fandtes en god og
fyldig database, som det er hurtigt og bekvemt at slå op i, når man sidder
og kigger på TV-programmet.

Jeg har fundet et par stykker der dækker bestemte områder/tidsaldre og hvis
jeg finder flere gode, poster jeg en oversigt over linksamlingen.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim2000

Dato : 08-03-06 21:25

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis
> jeg finder flere gode, poster jeg en oversigt over linksamlingen.

www.tvtome.com er også god, men heller ikke der er der nogen form for
garanti for billeder.

mvh
Kim