Erfaringer med god og billig leje af bil i~
Fra : Alex Jensen

Dato : 09-03-06 11:35

Hej NG

Vi (familie på 5) skal på ferie i Spanien og flyver til Barcelona i juni.Her
påtænker vi at leje en bil i 2 uger.

Det er selvfølgelig let at henvende sig til Hertz, Avis eller lignende, men
oftest er det billigere og mindst lige så godt at vælge en mindre og/eller
lokal udlejer.

Er der nogle her der har erfaringer med og/eller kan henvise til gode
udlejningsbureauer eller generelt har gode råd, vil vi meget gerne høre om
dem.

På forhånd tak!

AJ

Fra : BA

Dato : 09-03-06 16:38

Hej

Vi har gode erfaringer med dette firma. Fordelen er, at de også taler dansk.
http://www.dk-biler.com/

--
Venlig hilsen
Birgitte A.

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse

Fra : schlafen

Dato : 09-03-06 17:11

Jeg var i Barcelona sidste år og benyttede http://www.holidayautos.dk/

største problem var at der var MEGET lang kø (ca 90min) til
skranken....ellers alt perfekt.

Fra : jesperchristoffersen~

Dato : 11-03-06 12:44

Hej Alex.
Jeg undersøgte på kryds og tværs sidste år inden vi skulle leje bil
i Barcelona for 3 uger, og fandt ud af at prisforskellen var meget
lille.
Vi endte med AVIS og blev endda opgraderet til en større bil.Ingen
ventetid ved skranken bilen holdt lige overfor ankomsterminalen og
ingen sprogproblemer. En halv time efter vi var var landet var vi på
landevejen.
Hvis du har et SAS erurobonuskort får du endda rabat hos Avis og
Hertz.
God tur
Hilsen Jesper

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 14-03-06 21:31

Prøv http://www.billiglejebil.dk

Det er biler fra de store udlejningsselskaber, der tilbydes her - blot meget
billigere.

F.eks. 14 dages billeje i juni med afhentning og aflevering i lufthavnen fra
under 2.500 kroner

On 11/03/06 12:43, in article
1142077415.378272.255320@i39g2000cwa.googlegroups.com,

Fra : jenny og søren

Dato : 14-03-06 21:23

Hej Alex

jeg har lige lejet bil igennem www.mrjet.dk i forbindelse med tur til usa og
der var de absolut de billigste, og billigere en du kan finde prisen på
alamo/hertz hjemmesider

ps. husk at der er mange fx. holiday auto de tilbyder prisgaranti på deres
priser...

ha en god tur

mvh

Søren Brix Nielsen