Nyt AutoRoute spørgsmål
Fra : Thomas H.

Dato : 07-03-06 09:33

Jeg spurgte tidligere om et godt AutoRoute program til PC, og valget står
mellem Route66 og MS AutoRoute2006.

Jeg opdager at der på edbpriser står 1 licens, jeg ved at MS går meget op i
det, er det noget med at man SKAL registrere det, sådan at man ikke kan
bruge det på to PC'er? Og er det det samme med Route66.

Nogle erfaringer??

Thomas

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-03-06 16:06

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
> Jeg spurgte tidligere om et godt AutoRoute program til PC, og valget står
> mellem Route66 og MS AutoRoute2006.

Meget lidt hjælp måske, men jeg har en lidt ældre version af Autorout, og
den kan ikke opdateres med nye kort. Så hvis der komme en ny vej eller
lignende må man bare vente og købe næst kommende version.

Bjarne K.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 07-03-06 20:26

On Tue, 7 Mar 2006 16:06:22 +0100, "Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote:

>Meget lidt hjælp måske, men jeg har en lidt ældre version af Autorout, og
>den kan ikke opdateres med nye kort. Så hvis der komme en ny vej eller
>lignende må man bare vente og købe næst kommende version.

Kender du noget produkt hvor man kan downloade opdateringer til
løbende? Jeg gør ikke.

Bruger selv MS Autoroute og Garmin MapSource. Sidstnævnte kan man få
gratis på DVD som opdatering, men den skal låses op (koster US$75 +
17,5% moms. MS Autoroute skal man købe en ny af, men koster jo heller
ikke alverden.

I forvejen tager det nogengange år før nye veje og rundkørsler kommer
med i kortdatabaserne, og det er ikke det store problem - med mindre
den vej man skal finde vej til er ny selvfølgelig.

Men i det store og hele er jeg meget godt tilfreds.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-03-06 08:30

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> Nicolai

Jeg har lige fået Autorout 2006 og jeg har ikke opdaget nogen forskelle fra
2005 version
MvH Steen

Fra : Nicolai Lang

Dato : 07-03-06 20:23

On Tue, 7 Mar 2006 09:32:43 +0100, "Thomas H."
> [...]

>det, er det noget med at man SKAL registrere det, sådan at man ikke kan
>bruge det på to PC'er? Og er det det samme med Route66.

Jeg har ikke fået den officielle endnu, men den kopi jeg har set
skulle ikke aktiveres - man kan registrere den, men den virker fint
uden.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Thomas H.

Dato : 08-03-06 08:00

> Jeg har ikke fået den officielle endnu, men den kopi jeg har set
> skulle ikke aktiveres - man kan registrere den, men den virker fint
> uden.

Ok jeg satser