Instruktionsbog
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 01:06

Hej.
Da jeg har købt en tysk cykel og derfor fået en tysk instruktionsbog ville
jeg godt vide om der findes en dansk.
Det er til en BMW K 100 LT 1992.
Er der en der har en i overskud, er jeg da sikkert den glade aftager, for
jeg må indrømme at dansk er nemmere at forstå end kaudervælsk

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 01:35

UPS det er en K 1100 LT

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 09-03-06 13:37

"Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> UPS det er en K 1100 LT
>
> --
> Venlig hilsen
> Bo Stange
> www.dfmc.dk/?id=1020

Lieber Bo

Prøv at ringe/skrive til:
Birgers Billige Bilbøger
Løve Gl. Landevej 7 Løve
4270 Høng
Tlf. 58 86 94 08
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Eller prøv:
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=asc&start=0
De har en Repair Manual på engelsk, hvis du bedre behersker det sprog

Grüss Jürgen
DKW RT250/2 (1955)
(hvor al dokumentation er på Tysk, men jeg gik også i skole dengang man
lærte at bøje tyske verber

Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-03-06 22:33

Ellers kan du hente den online se signatur

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk