Forskel på ældre Honda stel
Fra : k.lundberg@get2net.d~

Dato : 08-03-06 22:58

Hej...

Jeg har en CB 250 rs, men faldt så over en billig CB 400 N uden
afgift... er der nogen der ved om der er forskel på stellene, og om
det er muligt at ligge en CB 400 N motor i en CB 250 RS...??

På forhånd tak
MVH.
Lundberg

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 08-03-06 23:45

k.lundberg@get2net.dk wrote:
> [...]
> afgift... er der nogen der ved om der er forskel på stellene, og om
> det er muligt at ligge en CB 400 N motor i en CB 250 RS...??

Alt er muligt med svejseværk og vinkelsliber inden for rækkevidde

Da CB250RS er en 1 cyl. maskine og CB400N er en Twin vil jeg gætte på at
det ikke er bare lige at flytte motoren

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - ES250/2

Fra : Ivar

Dato : 09-03-06 21:34

Dan "748" Dethlefsen skrev:

> Da CB250RS er en 1 cyl. maskine og CB400N er en Twin

En sådan ombygning vil utvivlsomt udløse et krav om
ny registreringsafgift.

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/