MotoGP links
Fra : m0rt3n

Dato : 08-03-06 11:07

Her er nogle links jeg har samlet. Kom gerne med flere. Det kan da ikke
passe at Rossi, Pedrosa eller Sete ikke har deres egen webside?

Hør; hvad blev der af Casey Stoner? Skulle han ikke køre GP for Honda i år?

Den officielle side.
http://www.motogp.com/en/motogp/index.htm

Eurosports nyheder. Ofte en masse sladder. Er der flere sider med rygter og
sladder?
http://www.eurosport.co.uk/motorcycling/

Her er de kørere jeg kunne finde for. Der er masser af sjove ting på deres
websider!

Checa:
http://www.carloscheca.com/

Capirossi:
http://www.loriscapirossi.com/

Melandri:
http://www.marcomelandri.it/2005/

Nakano:
http://www.shinya56.com/

Tamada:
http://www.tamayan.jp/

Edwards:
http://www.ceracing.com/newsindex.php3

Pedrosa (muligvis ikke en official webside):
http://www.danielpedrosa.com/

Hopkins:
http://www.hopperracing.com/

dePuniet:
http://www.randydepuniet.net/

Hayden:
http://www.nickyhayden.com/site/home.php

Vermeulen:
http://www.chrisvermeulen.com/

Elias:
http://www.tonielias.com/Tonielias2004/1/default.htm

-m0rt3n XT125

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 06:34

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> Her er nogle links jeg har samlet. Kom gerne med flere. Det kan da ikke
> passe at Rossi, Pedrosa eller Sete ikke har deres egen webside?

http://www.rossifiles.com/

Hygge PD CBR1100t