Første tur - Jubiiiii :)
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 07-03-06 21:02

Ville bare lige dele min glæde med jer andre...

Forbremsen havde sat sig (for 10-12 dage siden) da jeg ville hente den
hjem, så den fik lov at stå. I dag har jeg så haft forbremserne af og
"motioneret" dem lidt.
Herefter startede Kawa'en i første tryk på knappen og min lille tur på
knap 1 km (bare for at teste dem) var da helt fantastisk.

Ok, koldt i vinterjakke og jeans (og naturligvis hjelm!) men det var
kulden værd - men det må gerne blive plus grader inden den kommer ud igen...

Håber at se jer alle der ude til sommer :)

Kør forsigtigt... Med løftet venstre ;)

/Thomas

Fra : Anders Majland

Dato : 07-03-06 21:17

> Kør forsigtigt... Med løftet venstre ;)

Der er ikke mange at hilse på endnu ...

/A

Fra : tb

Dato : 07-03-06 22:20

> Der er ikke mange at hilse på endnu ...

Tænkte det samme 1. marts. Jeg har 100km landevej hjem fra arbejde. Jeg
plejer altid at bemærke at det er 1. marts ved at se alle cyklerne på vej
hjem, men i år så jeg én (!) enkelt midt-80 kawa. Det var alt.
Hvad bliver det til med den der drivhus effekt

Fra : Anders Majland

Dato : 07-03-06 23:07

> [...]
> hjem, men i år så jeg én (!) enkelt midt-80 kawa. Det var alt.
> Hvad bliver det til med den der drivhus effekt

Jeg har ikke kørt så meget i år som som jeg plejer (givet at det stadig er i
starten af året) men jeg synes at der har været lidt rigeligt hvidt - både
den uge jeg kørte i januar og de par uger i februar og så nu igen her i
marts.... Men det er _altså_ ikke min skyld

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-03-06 06:59

> [...]
> igen...
>
> Håber at se jer alle der ude til sommer :)

jeg hentede min mc hjem fra hi i fredags, ca 15km tur, det var koldt,
men kanonfedt.
Folk glor sgu også lidt når man kommer kørende på denne tid

Men det tog så længere tid at vaske end at køre :)

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11