ny cbr 600 rr / zx6r ninja
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 18:06

Hej jeg skulle lige høre jeres mening jeg går og overvejer at købe en Honda
cbr 600 rr eller en Kawesaki zx6r ninja

Hvad skal jeg købe Kawasakien er jo 10000 kr billigere men er den ikke lige
så go eller hvad

mvh Brian

Fra : Dennis

Dato : 06-03-06 20:13

> Hvad skal jeg købe Kawasakien er jo 10000 kr billigere men er den ikke
> lige så go eller hvad

Tjaaa, hvad er bedst Coca Cola eller Pepsi Cola ???
Honda'en siges at være "lettere" at køre, mens Kawasakien skulle virke
vildere, du har jo også 36 ccm mere.

Personligt mener jeg at Kawasaki er den bedste............
Vi ved jo alle at Honda er for bøsser

--
Dennis, 2004 zx6r

Fra : Ditte & Kenneth

Dato : 07-03-06 09:01

Hej.

Ud og prøv begge maskiner. Der er ikke andet for og hvis du ikke falder for
Kawa'en, så er den gal med dig.. ; )

MVH Kenneth
Tidligere Kawa ejer, nu Aprilia ejer.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 07-03-06 09:30

Hej

"Brian Kærgård" <dsl166095(snabel-A)vip.cybercity.dk> writes:
> [...]
> cbr 600 rr eller en Kawesaki zx6r ninja
>
> Hvad skal jeg købe Kawasakien er jo 10000 kr billigere men er den ikke lige

Jeg har ikke prøvet Hondaen - den virker dog som en lækker
maskine. Har haft en CBR 600 F2 før, men det er jo en noget anden og
ældre maskine...

Nu har jeg en 2005 zx6r 636. Super maskine, der er mega letkørt!
F2'eren er en traktor ved siden af! Kawaen har rigeligt med kraft (som
CBR 600 RR jo også har), så prøv dem begge (og måske også den nye R6 -
eller en billig 05 model?) og hvis det ikke gør udslaget, så kan det
være du skal gå efter "looks". Så vinder Kawaen selvfølgelig - i
grøn...

PS. Subjektivt: Det er som om Kawasaki er kommet meget efter
kvaliteten og finished på det sidste. Jeg synes 05/06 zx6r virker
meget mere helstøbt end f.eks. 04 modellen. Og synes også Kawaen
virker mere "genneført" end Hondaen.

--
Jesper - 9000km på 2005 zx6r 636 - 35000km på CBR 600 F2
http://www.veloce.dk

Fra : Psypher

Dato : 07-03-06 14:37

> [...]
> Honda cbr 600 rr eller en Kawesaki zx6r ninja
>
> Hvad skal jeg købe Kawasakien er jo 10000 kr billigere men er den ikke

Hvad med en fireblade fra 2002, den er noget vildere
end de 2.
Har en til salg

Mvh Lars
l-poulsen@mail.dk