motorcykel med kurér...
Fra : PeterL

Dato : 06-03-06 14:03

Jeg talte med en fyr via ebay vedr. forsendelse af en motorcykel fra England
til Danmark.
Han sagde at han tidligere havde sendt motorcykler til Danmark, via en kurér
som kom og hentede cyklen hos ham, men var arrangeret her fra Danmark.

Er der nogen der kender til kurerer der laver den slags? Jeg tænker på
afhentning i enten Tyskland eller England...
Links, adresser, telefonnumre???

-PeterL

Fra : Carsten Jensen

Dato : 06-03-06 16:34

Jeg har fået hentet en Bsa af Dfds. Det var en trial og den havde sælger sat
på en forlænget palle. Pris mener jeg var 1800 kr.

Fra : PeterL

Dato : 06-03-06 17:04

Kan du uddybe det lidt?
Dfds? Dampskibsselskabet? Hvor går man hen og beder og sådan noget?

-PeterL

Fra : Carsten Jensen

Dato : 06-03-06 21:03

Det er dog fragtafdelingen. De kører med lastbiler og containere ihvertfald
fra England. Jeg tror de kan findes på www.degulesider.dk .Du kan ringe med
en præcis adresse og få prisen med det samme. Husk dog forsikring, da man i
England ikke har fængsler, men ansætter kriminelle i post og fragt.