Konisk Metalbor
Fra : Filip

Dato : 09-03-06 07:09

Hej NG

Hvor kan jeg finde et konisk metalbor som man bruger til at bore et hul i en
plade større? Jeg tror også det hedder et trinbor.

Jeg så et i en butik til 349.- og det er ALT for dyrt. Det skal gå fra ca 10
til 30mm

Filip

Fra : Max

Dato : 09-03-06 08:06

Hej Filip

> Jeg så et i en butik til 349.- og det er ALT for dyrt. Det skal gå
> fra ca 10 til 30mm

Det er fundet til de penge.

Mvh Max

Fra : Allan

Dato : 09-03-06 08:32

"Filip" <filipravnFJERN MIG@FJERN MIG gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en plade større? Jeg tror også det hedder et trinbor.
>
> Jeg så et i en butik til 349.- og det er ALT for dyrt. Det skal gå fra ca

Hej Filip

HN har et sæt med tre trinbord. Den største diameter er 30mm.

http://www.harald-nyborg.dk/varenr.asp?picture=yes&page=1&Produkt=trinbor&where=&n=20100

Hvis linket ikke virker så er varenummeret 4476

Jeg har boret rigtigt mange huller i 3mm rustfrit med det gamle sæt, som kom
i en plastindpakning.

Det sæt de sælger nu er i en trækasse, så om det er samme kvalitet ved jeg
ikke.

Men prøv 198.- det er billigt.

Mvh Allan

Fra : Filip

Dato : 09-03-06 15:32

> http://www.harald-nyborg.dk/varenr.asp?picture=yes&page=1&Produkt=trinbor&where=&n=20100
>
> Hvis linket ikke virker så er varenummeret 4476

Det gør det.

> Men prøv 198.- det er billigt.

Jeg smutter derud i morgen og køber det. Tak

Filip

Fra : Allan

Dato : 09-03-06 16:07

> Jeg smutter derud i morgen og køber det. Tak
>
> Filip

HeHe men husk at køre langsomt og smøre godt.Det er svært at slibe et
trinbor.

Jeg har nok lavet 500 huller, i rustfri med det gamle sæt. Med borepasta som
kølemiddel. Og sådan et Ø30 tømmer en fuld opladet 18 V batterimaskine
fuldstændig for strøm.
ikke fordi det går langsomt, Men den tager fat.

Mvh Allan

Fra : .J.S...

Dato : 09-03-06 18:08

"Filip" <filipravnFJERN MIG@FJERN MIG gmail.com> skrev i en meddelelse

Se evt også Rival, varenummer 5433

Fra : Martin

Dato : 12-03-06 19:36

> Se evt også Rival, varenummer 5433

et trinbor/ut-bor har INTET at gøre med en rival.....

Martin