Hvad går der af Jan?
Fra : Bjørn

Dato : 08-03-06 12:27

.... altså ham fra Stevns ...

Har hørt rygtet om at han er i T-Hansen og shoppe et neon underbody-kit :S

Skal vi have ham sendt på opdragelsesanstalt (eller er det for sent)?

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 08-03-06 13:44

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
> ... altså ham fra Stevns ...
>
> Har hørt rygtet om at han er i T-Hansen og shoppe et neon underbody-kit :S
>
> Skal vi have ham sendt på opdragelsesanstalt (eller er det for sent)?

Ja havde man bare vist det på forhånd - og har det været T-Hansen her i
byen - havde jeg gerne kørt ud og lagt en flydespærring
Og han skal vist en tur omkring anstalten - sådan noget kan ikke forsvares -
selvom han naturligvis har købt det som gave

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 08-03-06 14:32

Bjørn fik sine fingre den 08 mar 2006 til at fremtrylle følgende i
dk.fritid.bil:

> [...]
> underbody-kit :S
>
> Skal vi have ham sendt på opdragelsesanstalt (eller er det for

Det er vel bare til den velkendte voldsænket svigerbrian's bil. Som
engang mens der lå noget sne fik fjernet sig lys.
Det kunne jo også være til at holde noget væk fra bilen, som f.eks en
igle.

Men det med anstalten tror jeg desværre er alt for sent.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-03-06 20:14

apollo14 aka Kenneth Rugaard <apollo14dk@gmail.com> skrev :

>Det er vel bare til den velkendte voldsænket svigerbrian's bil.

Nope - det var til Previa'en - det er jo nemmest at montere medens
det der 112% lort hænger oppe på liften ;)

>Det kunne jo også være til at holde noget væk fra bilen, som f.eks en
>igle.

Kan du huske ham ? Han er sgu' savnet ;)

>Men det med anstalten tror jeg desværre er alt for sent.

Jep !
--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-03-06 15:24

Bjørn wrote:
> ... altså ham fra Stevns ...
>
> Har hørt rygtet om at han er i T-Hansen og shoppe et neon
> underbody-kit :S

Hvis han kun har købt ét sæt, så er det jo nok ikke til en af Scorpio'erne,
der skal vel ca. 4 sæt ialt til at dække sådan en færge

> Skal vi have ham sendt på opdragelsesanstalt (eller er det for sent)?

Jeg tror at det er temmeligt meget for sent allerede

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-03-06 20:13

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Hvis han kun har købt ét sæt, så er det jo nok ikke til en af Scorpio'erne,
>der skal vel ca. 4 sæt ialt til at dække sådan en færge

Nemlig - selv om en Previa er ligeså omfangsrig ;)

Fra : uffeb1@gmail.com

Dato : 08-03-06 15:38

Bjørn skrev:

> ... altså ham fra Stevns ...
>
> Har hørt rygtet om at han er i T-Hansen og shoppe et neon underbody-kit :S
>
> Skal vi have ham sendt på opdragelsesanstalt (eller er det for sent)?

Tror desværre at alt håb er ude.

Men hold fast hvor det kunne hvae været sjovt )))))

Uffe Bærentsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-03-06 20:13

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>... altså ham fra Stevns ...

Man ka' sgu'da heller ikke skjule noget i denne gruppe ;)

>Har hørt rygtet om at han er i T-Hansen og shoppe et neon underbody-kit :S

Mjoehhhh .. øehhhhhh....... Jeg skulle egenligt have taget fusen på
fruen, men de havde kun røde og blå sæt hjemme - til en grøn bil, skal
det jo være grønt

Så jeg nøjedes med nogle blålys

http://www.dkfritidbil.dk/spas/thansen/index.htm

>Skal vi have ham sendt på opdragelsesanstalt (eller er det for sent)?

Way too late my friend !