Forsikrings priser
Fra : OZ7PUS

Dato : 08-03-06 10:11

Ringede lidt rundt idag for at høre hvad man kunne forsikre en Nissan Sunny
2.0d LX stcar på gule plader
Nå man er under 30.

Her er hvad jeg fandt ud af::

Tryg -- 39000 m.kasko
GF -- 23000 m.kasko
Codan -- 22000 Og det var kun ansvar

Vinder blev ALKA med 12500 m. kasko og falck for 500 oven i .. Dog ville han
lige ringe tilbage imorgen med et bedere tilbud da vi også godt kunne bruge
noget forsikring af en 45er m. kasko og den var også ok billig 2500 med
samme beløb i selvrisiko

OZ3BTO

Fra : jones_net

Dato : 08-03-06 10:56

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> bruge noget forsikring af en 45er m. kasko og den var også ok billig 2500

TopDanmark laver specielle forsikringer for en række mærker - deriblandt
Nissan.
Forsikringerne henvender sig primært til nybilister, og bilister med lav
ancinitet.
De kræver ikke, at du samler andre forsikring ved dem, hvis du tegner denne
forsikring
Du kan ikke tegne den direkte ved TopDanmark! Du skal gennem en forhandler!

De sælges kun gennem autoriserede forhandlere, men selvom du har købt bilen
privat, vil de gerne tegne forsikringen.
Hvad priserne er præcist, ved jeg ikke, men for en Skoda Octavia 1,8 20 fra
'98 i et billigt postnummer og nybillist er det ca. 8.000,- med kasko og
selvrisiko på 10.000,- (så kan man lære at køre pænt!)

Måske kan det laves billigere end dine 12.500, måske ikke, men det er jo let
at ringe og høre en autoriseret Nissan forhandler

/J

Fra : tb

Dato : 08-03-06 11:16

Sad lige og tænkte på vores to biler med kasko + 1000ccm motorcykel med
ansvar, som vi årligt tilsammen giver 9.700 for. Det sgu godt at være elite

Meeen som også skrevet : Hør på om der er nogen der giver rabat på mærker.
Ved at Fiat og Skoda har noget til nybegyndere (noget med knap 5.000/år for
kasko)
Hør også om du kan opnå yderligere rabat ved at rykke alt over til dem

og til sidst : Tjek lige fdm-forsikring (kræver medlemsskab, men det er
hurtigt tjent ind)/ runa/bauta/lærenens hvis du kan kvalificere dig til
medlemsskab
FDB forsikring og GF.
Ovenstående er alle nogle af de billige...

Fra : jones_net

Dato : 08-03-06 15:36

"tb" <skodskod@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> for kasko)
> Hør også om du kan opnå yderligere rabat ved at rykke alt over til dem

Det er den aftale med TopDanmark, som jeg tidligere i denne tråd har skrevet
om
Ikke helt ned til 5.000,- men fra 6.291,- og op, altefter hvilken bil.

Se mere om Skodas priser her:
http://www.skoda.dk/Kundeservice/pdf/forsikring.pdf

/J

Fra : BOSS

Dato : 09-03-06 22:38

OZ7PUS wrote:
> [...]
> noget forsikring af en 45er m. kasko og den var også ok billig 2500 med

Prøv lige at ringe til rasmussenaccurance og få et tilbud.
Hvis du ikke har så meget accinitet vil du opleve at de er billige...
Næsten alle jeg har snakket med har fået et billige tilbud igennem dem.

/B

Fra : Allan Nielsen

Dato : 10-03-06 14:08

> [...]
> Hvis du ikke har så meget accinitet vil du opleve at de er billige...
> Næsten alle jeg har snakket med har fået et billige tilbud igennem dem.

GF er billigere hvis du tegner indbo og ulykkes.

Men rasmussenaccurance er nogle krejlere. De gav en god pris, begge gange
jeg ringede. Da jeg så skulle bestille blev prisen 3500,- højere.
Ikke om jeg gider handle med sådant firma, jeg kan levende forstille mig
hvad der sker når der sker en skade!!

// Allan