Så måtte jeg fælde en tåre... : Myth Buste~
Fra : Thomas

Dato : 07-03-06 20:08

Hej NG

Så slår man lige over på Discovery og ser lidt Myth Busters og en fan af
programmet dedicerer sin Fiat x 1/9 til at blive smadret imellem 2
lastbiler, bare fordi motoren er gået. Den så umiddelbart bedre ud i
karrosen end noget jeg har set herhjemme de sidste 20 år

Det kræver vist en gibbernak

Mvh

Thomas

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-03-06 22:45

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lastbiler, bare fordi motoren er gået. Den så umiddelbart bedre ud i
> karrosen end noget jeg har set herhjemme de sidste 20 år

Så længe det er en Fiat, er tabet ikke så stort.

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-03-06 23:26

Thomas skrev:
> [...]
> lastbiler, bare fordi motoren er gået. Den så umiddelbart bedre ud i
> karrosen end noget jeg har set herhjemme de sidste 20 år

Det er da intet, hvad med den flotte corvette de lå to døde svin ind i,
i en måned for og se om man kunne fjerne lugten igen

--
Hilsen Martin.

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-03-06 08:13

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da intet, hvad med den flotte corvette de lå to døde svin ind i, i
> en måned for og se om man kunne fjerne lugten igen

Ja, DEN var grum. Kunne de dog ikke have brugt en anden bil så det hele ikke
blev så blasfemisk?
.... men det var et forsøg hvor jeg virkelig var lykkelig for jeg ikke var
nær begivenhedernes centrum ... FØJ for Helvede!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-06 09:01

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, DEN var grum. Kunne de dog ikke have brugt en anden bil så det hele
> ikke blev så blasfemisk?

"Fra jord er du kommet, til jord skal du blive". Der over fodre de svin med
Corvetter ;).