Håndfri montering i Skoda Fabia
Fra : miksen

Dato : 07-03-06 10:06

Jeg har netop anskaffet mig en Parrot Rythm N' Blue autoradio med
indbygget bluetooth håndfri telefoni. Nu skal jeg bare have den
monteret...

Alle forbindelser er med standard ISO-stik så det skulle ikke være
noget problem at montere. Men, der medfølger dog en ekstern mikrofon,
som jeg skal have forbundet til bagsiden af radioen. Er der en der har
en ide til hvorledes jeg lettest får den ledning fra bagsiden af
radioen til toppen af venstre dørstolpe eller til området ved
bakspejlet?

Vh, Michael

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-06 10:25

"miksen" <miksen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Er der en der har
en ide til hvorledes jeg lettest får den ledning fra bagsiden af
radioen til toppen af venstre dørstolpe eller til området ved
bakspejlet?

Hvis du ned til pedalerne, og kigger op under instrumenterne, er der så ikke
til at komme til?. Samt når modulet med handskerummet fjernes, plejer man at
kunne komme til bagsiden af radioen. Pas på, der er fast 12V. direkte fra
batteriet i de regioner.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 15-03-06 09:48

Jeg har netop anskaffet mig en Parrot Rythm N' Blue autoradio med
indbygget bluetooth håndfri telefoni. Nu skal jeg bare have den
monteret...

Jeg vil da meget meget gerne høre om dine erfaringer med radio'en. Virker
det ok lydmæssigt osv..?